//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dus mijn iPhone 4 geüpdatet met nieuwe software-update, maar dag later viel hij ineens uit, zomaar, uit het niets, met nog 75% batterij. Krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 12-03-14, 20:29
locuta locuta is offline
• iOS 10.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 12
Standaard iPhone volledig dood

Ik dus mijn iPhone 4 geüpdatet met nieuwe software-update, maar dag later viel hij ineens uit, zomaar, uit het niets, met nog 75% batterij. Krijg 'm niet meer aan. Harde reset werkt niet, ander kabeltje werkt niet, aan stroom hangen werkt niet, aan Macbook ook niet, wat ik ook doe: er is geen leven meer in te krijgen. Weet iemand een oplossing? Of een oorzaak? Het is wel erg toevallig dat hij nu ineens uitvalt en ik zag op andere fora ook al 2 of 3 berichten van mensen die na de update iets soortgelijks hadden.

De garantie van mijn iPhone is allang verlopen, ik kan vast niet een Applestore binnenlopen zonder meteen 5 miljoen te betalen alleen al om er naar te laten kíjken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #902  
Oud 12-03-14, 22:40
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Achterklep loshalen .
Batterij los schroeven .


Loskoppelen .



Hierna alles weer vastzetten.


70 procent kans dat het dan weer werkt
  #903  
Oud 13-03-14, 08:18
locuta locuta is offline
• iOS 10.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 12
Standaard !!

Batterij even los halen werkte, dank je!!!!
Nu hopen dat ie ook blijft werken… ik vertrouw 'm niet meer..
  #904  
Oud 01-04-14, 00:48
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Ik heb een iPhone 5 die vandaag crashte toen ik gebruik maakte van Safari. Hierna belandde de iPhone in een herstart cyclus. De iPhone start dus niet meer op. Als ik de iPhone in DFU zet, wordt die wel herkend door iTunes. Als ik probeer om de iPhone te herstellen, werkt dit niet, aangezien de iPhone verder gaat met de herstart cyclus. Als er een tijd de melding 'wacht op iPhone' in iTunes staat, krijg ik de foutmelding 4014 of 4005. De software versie op de iPhone is iOS 7(.0?), dus nog geen 7.1. Iemand die hier de oplossing voor weet?
  #905  
Oud 01-04-14, 08:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abu Bekijk bericht
Als er een tijd de melding 'wacht op iPhone' in iTunes staat, krijg ik de foutmelding 4014 of 4005.
iOS: herstelfouten 4005, 4013 en 4014
  #906  
Oud 01-04-14, 13:43
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd, maar dat werkt niet.
  #907  
Oud 01-04-14, 13:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abu Bekijk bericht
Ja, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd, maar dat werkt niet.
En, je gebruikt natuurlijk ook echt de allerlaatste versie van iTunes, zijnde iTunes 11.1.5?
  #908  
Oud 01-04-14, 16:03
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En, je gebruikt natuurlijk ook echt de allerlaatste versie van iTunes, zijnde iTunes 11.1.5?
Ja, en ik heb het ook al op een andere computer geprobeerd en ook met een andere kabel.
  #909  
Oud 01-04-14, 16:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zal je de laatste optie moeten gebruiken uit de link die ik geplaatst heb:

Citaat:
Als u fout 4005, 4013 of 4014 blijft zien wanneer u het apparaat herstelt, neemt u contact op met Apple voor ondersteuning.
  #910  
Oud 01-04-14, 17:05
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan zal je de laatste optie moeten gebruiken uit de link die ik geplaatst heb:
Dat heb ik inmiddels ook al gedaan. De iPhone moet voor reparatie opgehaald worden.
  #911  
Oud 23-04-14, 07:50
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abu Bekijk bericht
Ik heb een iPhone 5 die vandaag crashte toen ik gebruik maakte van Safari. Hierna belandde de iPhone in een herstart cyclus. De iPhone start dus niet meer op. Als ik de iPhone in DFU zet, wordt die wel herkend door iTunes. Als ik probeer om de iPhone te herstellen, werkt dit niet, aangezien de iPhone verder gaat met de herstart cyclus. Als er een tijd de melding 'wacht op iPhone' in iTunes staat, krijg ik de foutmelding 4014 of 4005. De software versie op de iPhone is iOS 7(.0?), dus nog geen 7.1. Iemand die hier de oplossing voor weet?
Misschien gewoon je batterij loskoppelen en daarna terugzetten, misschien zijn de chips overhit.
  #912  
Oud 23-04-14, 14:40
joostdeenen joostdeenen is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 14
Standaard

Ik heb een probleem met mijn zus haar iphone 4,
Als ik hem aan de oplader leg, krijg ik het apple logo te zien en na 2/3 minuten trilt de iphone 2x 2/3 minuten daarna valt hij weer uit. Als ik de iphone aan itunes koppel in dfu mode en wil herstellen blijft hij wachten op reactie van iphone. De iphone probeert dan telkens op te starten. Maar steeds komt het apple logo weer terug.

iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt,

Groet Joost
  #913  
Oud 05-05-14, 16:29
LLXhelena LLXhelena is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Unhappy reservekopie nemen als scherm niet werkt

hallo,

iphone na update 7,1,1 beetje bij beetje in error gegaan (eerst niet meer bellen, geen smsmen, geen emailsync meer, later kon ik wel af en toe nog bellen) wou deze morgen reservekopie nemen om t toestel volledig te resetten maar dan viel ineens ook mijn scherm uit:-( iTunes herkent mijn iphone maar vraagt om op het toestel te bevestigen dat er mag gelinkt worden en dat gaat niet want scherm is zwart...iemand een idee hoe ik toch nog een reservekopie kan nemen want er staan behoorlijk wat foto's en notities op die ik liever niet kwijt wil..thx
  #914  
Oud 09-05-14, 22:51
Lisan Lisan is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

HELPP
Heb iphone 4s geupdate naar 7.1.1 mar krijg ook allen itunes logo met pijltje er onder en laadkabel, doet helemaal niets meer, hoe kan dat.
  #915  
Oud 11-05-14, 19:30
koekelil111 koekelil111 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Mijn Iphone 4 reageert niet meer op de knoppen en het scherm doet het dus niet de aan/uit knop was al kapot. Het geluid doet het wel resetten via itunes kan ook niet want er zit een code op. Kan iemand mij helpen?
  #916  
Oud 19-05-14, 23:39
TomMilan TomMilan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Hoi, ik heb een probleem met mijn Iphone 5s. Toestel was daarnet aan het laden, terwijl ik nog wat berichten via whatsapp aan het sturen was. Ik controleerde op nieuwe berichten en kreeg enkel nog een zwart scherm??? Ik heb geprobeerd om het toestel terug op te starten met de aan/uit knop, maar helaas, het lukt niet! Wat me opviel is dat zowel de lader als de Iphone heel warm stonden, je kon deze amper in de hand houden. Ik heb de Iphone laten afkoelen, nog eens geprobeerd, weer niets. Toestel even terug aan de lader gehangen en deze werd direct terug warmer :-( Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Heb simkaart er ook even uitgehaald, maar niets... alvast bedankt voor jullie reacties ;-)
  #917  
Oud 17-06-14, 12:02
xdjodyaimee xdjodyaimee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal.

Vandaag op school stond ik in de pauze met een groepje meiden te praten en m'n iphone in m'n hand, maakt eentje een beweging en hoppa, iphone op de grond van ongeveer 50 cm hoogte.

Vervolgens is er geen krasje extra te vinden, maar wilt niet meer aan. Ik heb al 30 seconde de powerknop en de homebutton ingedrukt, zonder enig resultaat.( zit trouwens geen garantie meer op)

Wat zou ik nog meer kunnen doen?
  #918  
Oud 17-06-14, 12:10
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Vallen is ook geen garantie maar dat terzijde.
Was het toestel vol kwa batterij?
  #919  
Oud 02-08-14, 12:47
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xdjodyaimee Bekijk bericht
Hallo allemaal.

Vandaag op school stond ik in de pauze met een groepje meiden te praten en m'n iphone in m'n hand, maakt eentje een beweging en hoppa, iphone op de grond van ongeveer 50 cm hoogte.

Vervolgens is er geen krasje extra te vinden, maar wilt niet meer aan. Ik heb al 30 seconde de powerknop en de homebutton ingedrukt, zonder enig resultaat.( zit trouwens geen garantie meer op)

Wat zou ik nog meer kunnen doen?
Probeer hem eens aan de oplader te doen of aan u computer kijken of de Iphone wat doet hoor de reactie wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2014 om 12:51 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekelil111 Bekijk bericht
Mijn Iphone 4 reageert niet meer op de knoppen en het scherm doet het dus niet de aan/uit knop was al kapot. Het geluid doet het wel resetten via itunes kan ook niet want er zit een code op. Kan iemand mij helpen?
Als ik u was zou ik naar een reperatie gaan kijken of een nieuwe Iphone kopen.
  #920  
Oud 17-08-14, 22:00
FredericE FredericE is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard Iphone 5 DFU

Hallo,

Sinds kort zit mijn iPhone in de herstellingsmodus (DFU) maar ik krijg hem er niet uit.
Indien mijn iPhone niet verbonden is via USB dan kan ik het beeldscherm zelf niet doen oplichten (geen teken van herstellingsmodus, geen apple logo)
Wanneer ik dan mijn iPhone verbindt via USB dan geeft iTunes (laatste versie) aan dat de iPhone zich in herstelmodus bevindt en vraagt dus om te repareren.
Nadat hij Ios 7.1.2 gedownload heeft en de software heeft uitgepakt, iPhone voorbereidt, ... licht het scherm op.
Ik zie nu het Apple logo met een leeg balkje eronder. Maar er is geen voortgang te bespeuren. iTunes geeft aan: "Wachten op iPhone ...".
Maar dit duurt nu al uren, hoe kan ik dit oplossen?

Voor vannacht laat ik alvast mijn computer aanstaan alhoewel ik ervoor vrees dat er toch geen vooruitgang zal zijn...

Alvast bedankt,
Frederic
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:01.