iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door machjulia Hoi! Ik wil niet spammen maar is er hier iemand die weet hoe je een iPhone reset zonder de boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via iTunes op herstellen klikken of in instellingen op je iPhone kiezen voor "herstel alle instellingen" in Algemeen > Stel opnieuw in.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een probleem mijn iphone 5 hij doet niet meer alleen flash lamp continue aan ik heb aan computer aansluiten help niet graaag helpen. mvg Ismail Bulbul |
|
|||
|
|||
Ik zat op de ipad en opeens valt hij uit en krijg hem nu niet meer aan. Nog niet eens een lichtje ofzo. Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb mijn iphone 5 proberen te jailbreaken maar tijdens dit proces is mijn laptop uitgevallen. Hierdoor is de jailbreak mislukt en krijg ik mijn iphone niet meer opnieuw opgestart en hersteld. Het enige wat mijn iphone nog aangeeft is dat er verbinding is met itunes, maar hij reageert niet meer. Als ik hem probeer te herstellen krijg ik als foutmelding: "de iphone iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan 1604". Alvast bedankt voor jullie hulp, ik ben ten einde raad! |
|
||||
|
||||
Oplossing voor error 1604
De oplossing voor foutmelding 1604:
Citaat:
Success gewenst |
|
|||
|
|||
HELP error 1015 Niets helpt
Ik heb sinds 3 weken een iPhone 3G en dacht maar eens even een backup te gaan maken van datgene wat ik er nu op heb staan.
iTunes geinstalleerd, iPhone aangesloten ... nu werkt er niets meer. Ik heb al recboot geprobeerd en veel antwoorden op vragen gelezen, maar niets werkt. Wie weet raad???? |
|
|||
|
|||
Error 1015
This error is common when downgrading iPhones and 3G iPads. The problem occurs when the device's baseband has a higher version number than the baseband in the firmware you restored to. Just set auto-boot true in iRecovery or use iREB/TinyUmbrella/RecBoot.1 In case this is not working use Pwnage Tool to create a custom firmware WITHOUT the iPad baseband, put your device in pwned DFU Mode and restore via iTunes. |
|
|||
|
|||
Zet hem op dfu mode of restore mode en dan herstellen
Als je daar niet kan komen ,moet je de batterij leeg laten lopen en een klein beetje opladen Waneer hij aan wilt gaan moet je hem snel op restore/dfu mode zetten en dan herstellen |
|
|||
|
|||
ios 6.1.3
Ik heb sindskort een iphone. Deze heb ik geupdate naar ios 6.1.3 eerst werkte dit perfect. maar 2 dagen later word het beeld steeds wazig en dan valt hij uit en start weer opnieuw op elke keer weer. Als hij aan de lader zit doet hij het wel goed. (hij doet het ook als de accu gewoon op 100 procent zit dus daar licht het niet aan). Als hij aan de lader heeft gezeten en hij is vol doet hij het eerst wel weer maar als ik dan buiten het Wi-Fi bereik kom en ik druk op ontgrendelen heb ik weer hetzelfde probleem. Is er hier iemand die me kan helpen???
djago909 |
|
|||
|
|||
ey,
Heb je hem is het een untethered of een tethered? als het een tethered is dan heb je niet veel keus dan gewoon helemaal resetten. suc6! groeten Mc. |
|
|||
|
|||
Hello
Bij mij is het gelukt met aan-uitknop en homeknop tegelijkertijd ongeveer 10 seconden in te drukken ? Wel belangrijk dat deze op het moment aan i-Tunes hangt ? Proberen maar ? |
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende probleem:
Telkens ik mijn iPhone 4 aanzet komt, zoals anders, het apple logo erop. Maar na een second of 5 verdwijnt het en staat hij terug af. Na opnieuw 5 sec start hij terug op en begint het verhaaltje opnieuw. Iemand een idee om dit te fixen? |
|
|||
|
|||
Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat de bootspanning te laag is (< 3.7V). In dat geval kan het besturingssysteem niet opgestart worden. De iPhone blijft proberen het besturingssysteem op te starten tot de bootspanning hoog genoeg is (of de accu helemaal leeg is).
Het probleem kan ook veroorzaakt worden door een vernaggeld besturingssysteem. Ook dan kan het besturingssysteem niet opstarten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kijk naar de Diagnostics. Als daar Low Battery crash reports staan met een spanning lager dan 3700mV is het bijna tijd voor een nieuwe accu. Is de spanning lager dan 3500mV is het hoog tijd voor een nieuwe accu.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een zwarte iPhone 4. Deze start helemaal niet meer op. Ook herkent iTunes hem niet. Tevens zit de telefoon niet in DFU-mode of iets dergelijks. Weet iemand wat het kan zijn? De telefoon is trouwens van een vriend, die kreeg hem wel opgestart tot het Apple-logo en dat daarna iets met een batterij verscheen. Ik snap niet echt wat ie bedoelt. Kan het zijn dat de iPhone aangeeft dat zijn batterij stuk is? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Nadat ik gister de update van ios 7.3 beta erop heb gezet heeft me tel het een dag gedaan .
ZOjuist begaf deze het ,, batterij was nog helemaal vol , voordat ik in de auto stapte deed deze het nog heb me tel toen vergrendeld en sindsdien geen leven meer. Mijn aan/uitknop (boven op toestel ) is kapot dus kan deze niet gebruiken voor een harde reset. Normaal gesproken als me tel leeg is of uit staat dan kan ik deze weer aanzetten doormiddel van me tel op te laden ( via stopcontact/pc) hier ben ik nu al een uur of 2 mee bezig en nog steeds geen respons van de tel. Aangesloten op de pc en itunes geopend, vind die ook niks. Kan iemand mij helpen hoe ik dit opgelost zou kunnen krijgen of wat er aan de hand is |
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat je dock kapot is want mijn mobiel ging ook niet meer aan en batt was leeg, alleen kreeg ik een lader teken als ik hem aan deed en als ik m dr aan hing ging lader teken weg maar wou die niet opladen. Nadat hij terug was van reparatie ( garantie ) merkte ik op dat mn dock bijzonder schoon was...
|
|
|||
|
|||
nja probleem is me tel was net opgeladen dus was nog zeker zo een 90 procent maar ik zal me dock es schoonmaken bedankt alvast !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had er sinds vrijdag IOS 7 beta 6 op staan, draaide tot en met zaterdag avond zonder problemen. Echter raakte zaterdag mijn telefoon leeg in de nacht. Na gelezen te hebben, hierop het forum, heb ik hem gister om 13:00 uur aan de lader gegooid.. Toen ik het vanmorgen probeerde gaf hij nog geen kick! Itunes herkend hem niet, hard rest doet hij niet. Iemand een idee??? Laatst gewijzigd door lbroek1; 26-08-13 om 08:19. Reden: Aanvulling: Dock is trouwens schoon, van de week al schoongemaakt.. |
Labels |
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|