//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door machjulia Hoi! Ik wil niet spammen maar is er hier iemand die weet hoe je een iPhone reset zonder de boven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #841  
Oud 06-03-13, 21:08
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door machjulia Bekijk bericht
Hoi!

Ik wil niet spammen maar is er hier iemand die weet hoe je een iPhone reset zonder de boven knop te gebruiken? Die is namelijk kapot! Ik heb ook een topic aangemaakt aangezien ik helemaal vast zit, zou iemand me kunnen helpen?
Via iTunes op herstellen klikken of in instellingen op je iPhone kiezen voor "herstel alle instellingen" in Algemeen > Stel opnieuw in.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 15-03-13, 12:08
Oflubjkismail Oflubjkismail is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 13
Standaard

Hallo,
Ik heb een probleem mijn iphone 5 hij doet niet meer alleen flash lamp continue aan
ik heb aan computer aansluiten help niet
graaag helpen.
mvg

Ismail Bulbul
  #843  
Oud 31-03-13, 13:15
jarno3 jarno3 is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik zat op de ipad en opeens valt hij uit en krijg hem nu niet meer aan. Nog niet eens een lichtje ofzo. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt
  #844  
Oud 07-04-13, 17:26
Jolling Jolling is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Ik heb mijn iphone 5 proberen te jailbreaken maar tijdens dit proces is mijn laptop uitgevallen. Hierdoor is de jailbreak mislukt en krijg ik mijn iphone niet meer opnieuw opgestart en hersteld. Het enige wat mijn iphone nog aangeeft is dat er verbinding is met itunes, maar hij reageert niet meer. Als ik hem probeer te herstellen krijg ik als foutmelding: "de iphone iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan 1604". Alvast bedankt voor jullie hulp, ik ben ten einde raad!
  #845  
Oud 07-04-13, 18:55
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard Oplossing voor error 1604

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolling Bekijk bericht
een onbekende fout voorgedaan 1604".(
De oplossing voor foutmelding 1604:

Citaat:
This error is often related to USB timing. Try changing USB ports, using a different dock connector to USB cable, and other available USB troubleshooting steps (troubleshooting USB connections. If you are using a dock, bypass it and connect directly to the white Apple USB dock connector cable. If the issue persists on a known-good computer, the device may need service.
If the issue is not resolved by USB isolation troubleshooting, and another computer is not available, try these steps to resolve the issue:

1.Connect the device to iTunes, confirm that the device is in Recovery Mode. If it's not in Recovery Mode, put it into Recovery Mode.
2.Restore and wait for the error.
3.When prompted, click OK.
3.Close and reopen iTunes while the device remains connected.
4.The device should now be recognized in Recovery Mode again.
5.Try to restore again.

If the steps above do not resolve the issue, try restoring using a known-good USB cable, computer, and network connection.
Ik vermoed dat je weet hoe je een iPhone in recovery mode plaatst ?

Success gewenst
  #846  
Oud 15-04-13, 12:23
tkuipers tkuipers is offline
• iOS 4.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 7
Standaard HELP error 1015 Niets helpt

Ik heb sinds 3 weken een iPhone 3G en dacht maar eens even een backup te gaan maken van datgene wat ik er nu op heb staan.
iTunes geinstalleerd, iPhone aangesloten ... nu werkt er niets meer.
Ik heb al recboot geprobeerd en veel antwoorden op vragen gelezen, maar niets werkt.
Wie weet raad????
  #847  
Oud 15-04-13, 12:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Error 1015

This error is common when downgrading iPhones and 3G iPads. The problem occurs when the device's baseband has a higher version number than the baseband in the firmware you restored to. Just set auto-boot true in iRecovery or use iREB/TinyUmbrella/RecBoot.1 In case this is not working use Pwnage Tool to create a custom firmware WITHOUT the iPad baseband, put your device in pwned DFU Mode and restore via iTunes.

  #848  
Oud 16-04-13, 12:35
zezimaxkill zezimaxkill is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 75
Standaard

Zet hem op dfu mode of restore mode en dan herstellen
Als je daar niet kan komen ,moet je de batterij leeg laten lopen en een klein beetje opladen
Waneer hij aan wilt gaan moet je hem snel op restore/dfu mode zetten en dan herstellen
  #849  
Oud 01-05-13, 09:55
djago909 djago909 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard ios 6.1.3

Ik heb sindskort een iphone. Deze heb ik geupdate naar ios 6.1.3 eerst werkte dit perfect. maar 2 dagen later word het beeld steeds wazig en dan valt hij uit en start weer opnieuw op elke keer weer. Als hij aan de lader zit doet hij het wel goed. (hij doet het ook als de accu gewoon op 100 procent zit dus daar licht het niet aan). Als hij aan de lader heeft gezeten en hij is vol doet hij het eerst wel weer maar als ik dan buiten het Wi-Fi bereik kom en ik druk op ontgrendelen heb ik weer hetzelfde probleem. Is er hier iemand die me kan helpen???

djago909
  #850  
Oud 01-05-13, 19:59
McBeiker McBeiker is offline
• iOS 6.1.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 1
Standaard

ey,
Heb je hem is het een untethered of een tethered?
als het een tethered is dan heb je niet veel keus dan gewoon helemaal resetten.
suc6!
groeten Mc.
  #851  
Oud 02-05-13, 18:08
Brostem Brostem is offline
• iOS 6.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

Hello
Bij mij is het gelukt met aan-uitknop en homeknop tegelijkertijd ongeveer 10 seconden in te drukken ?
Wel belangrijk dat deze op het moment aan i-Tunes hangt ?
Proberen maar ?
  #852  
Oud 24-05-13, 20:28
berndbousard berndbousard is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 30
Standaard

Ik heb het volgende probleem:
Telkens ik mijn iPhone 4 aanzet komt, zoals anders, het apple logo erop. Maar na een second of 5 verdwijnt het en staat hij terug af. Na opnieuw 5 sec start hij terug op en begint het verhaaltje opnieuw. Iemand een idee om dit te fixen?
  #853  
Oud 24-05-13, 20:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berndbousard Bekijk bericht
Iemand een idee om dit te fixen?
Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat de bootspanning te laag is (< 3.7V). In dat geval kan het besturingssysteem niet opgestart worden. De iPhone blijft proberen het besturingssysteem op te starten tot de bootspanning hoog genoeg is (of de accu helemaal leeg is).

Het probleem kan ook veroorzaakt worden door een vernaggeld besturingssysteem. Ook dan kan het besturingssysteem niet opstarten.
  #854  
Oud 24-05-13, 22:09
berndbousard berndbousard is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat de bootspanning te laag is (< 3.7V). In dat geval kan het besturingssysteem niet opgestart worden. De iPhone blijft proberen het besturingssysteem op te starten tot de bootspanning hoog genoeg is (of de accu helemaal leeg is).

Het probleem kan ook veroorzaakt worden door een vernaggeld besturingssysteem. Ook dan kan het besturingssysteem niet opstarten.
Dus een nieuwe batterij kan dit oplossen?
  #855  
Oud 24-05-13, 22:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berndbousard Bekijk bericht
Dus een nieuwe batterij kan dit oplossen?
Kijk naar de Diagnostics. Als daar Low Battery crash reports staan met een spanning lager dan 3700mV is het bijna tijd voor een nieuwe accu. Is de spanning lager dan 3500mV is het hoog tijd voor een nieuwe accu.
  #856  
Oud 20-06-13, 10:49
Dragann_ Dragann_ is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 17
Standaard

Hallo,

Ik heb een zwarte iPhone 4. Deze start helemaal niet meer op. Ook herkent iTunes hem niet. Tevens zit de telefoon niet in DFU-mode of iets dergelijks. Weet iemand wat het kan zijn?

De telefoon is trouwens van een vriend, die kreeg hem wel opgestart tot het Apple-logo en dat daarna iets met een batterij verscheen. Ik snap niet echt wat ie bedoelt. Kan het zijn dat de iPhone aangeeft dat zijn batterij stuk is?

Alvast bedankt.
  #857  
Oud 12-07-13, 23:20
mark0801 mark0801 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Nadat ik gister de update van ios 7.3 beta erop heb gezet heeft me tel het een dag gedaan .


ZOjuist begaf deze het ,, batterij was nog helemaal vol , voordat ik in de auto stapte deed deze het nog heb me tel toen vergrendeld en sindsdien geen leven meer.

Mijn aan/uitknop (boven op toestel ) is kapot dus kan deze niet gebruiken voor een harde reset.
Normaal gesproken als me tel leeg is of uit staat dan kan ik deze weer aanzetten doormiddel van me tel op te laden ( via stopcontact/pc)
hier ben ik nu al een uur of 2 mee bezig en nog steeds geen respons van de tel.

Aangesloten op de pc en itunes geopend, vind die ook niks.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit opgelost zou kunnen krijgen of wat er aan de hand is
  #858  
Oud 12-07-13, 23:25
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Het kan zijn dat je dock kapot is want mijn mobiel ging ook niet meer aan en batt was leeg, alleen kreeg ik een lader teken als ik hem aan deed en als ik m dr aan hing ging lader teken weg maar wou die niet opladen. Nadat hij terug was van reparatie ( garantie ) merkte ik op dat mn dock bijzonder schoon was...
  #859  
Oud 12-07-13, 23:26
mark0801 mark0801 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

nja probleem is me tel was net opgeladen dus was nog zeker zo een 90 procent maar ik zal me dock es schoonmaken bedankt alvast !
  #860  
Oud 26-08-13, 07:06
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mark0801 Bekijk bericht
nja probleem is me tel was net opgeladen dus was nog zeker zo een 90 procent maar ik zal me dock es schoonmaken bedankt alvast !
Heb jij al een oplossing gevonden?
Ik had er sinds vrijdag IOS 7 beta 6 op staan, draaide tot en met zaterdag avond zonder problemen. Echter raakte zaterdag mijn telefoon leeg in de nacht. Na gelezen te hebben, hierop het forum, heb ik hem gister om 13:00 uur aan de lader gegooid.. Toen ik het vanmorgen probeerde gaf hij nog geen kick!

Itunes herkend hem niet, hard rest doet hij niet.

Iemand een idee???

Laatst gewijzigd door lbroek1; 26-08-13 om 07:19. Reden: Aanvulling: Dock is trouwens schoon, van de week al schoongemaakt..
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.