iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 3GS iOS: 5.1.1 Mijn iPhone is uitgevallen en start niet meer op, tenzij ik hem op de stroom aansluit (via de muur, niét via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS
iOS: 5.1.1 Mijn iPhone is uitgevallen en start niet meer op, tenzij ik hem op de stroom aansluit (via de muur, niét via usb-voeding, want dan blijft die niks doen). Wanneer hij opstart komt erop 'Activatie vereist', dus ik ontgrendel en vervolgens zegt die dat ik met iTunes moet verbinden (het usb-kabeltje dat zich richt naar het iTunes logo komt op het scherm). Het probleem is echter dat de iPhone onmiddellijk uitvalt als ik hem van de stroom loskoppel (jaaaaa hij heeft nog genoeg batterij over, zo dom ben ik niet), dus hem aan de laptop koppelen heeft dan geen zin meer. Toch probeer ik het, iTunes herkent hem natuurlijk niet. Ik zet hem dan maar in DFU mode om een 'herkenning' te forceren, dit lukt dan. iTunes zegt me dat de iPhone in herstelmodus staat blablabla. Heb al met TinyUmbrellla geprobeerd maar geen succes. Ook dit heb ik geprobeerd maar ook geen succes: Get out of Recovery Mode in iPhone, iPad, iPod Touh, Exit Recovery Mode | unlocker.ws Ik heb dit een week geleden ook al meegemaakt, een vriend van mij heeft die dan kunnen repareren. Maar het is dus weer gebeurd. Ik wil het nog uithouden tot de iPhone 5 er is, dus wil er geen kosten tegenaan gooien. Volgens hem is mijn moederbordje aan zijn einde levensduur gekomen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3GS viel uit opeens dus ik wil hem weer aan doen. Maar helaas er gebeurt helemaal niets. Ook als ik hem dan aan de oplader zet, gebeurt er niks. Hij is helemaal dood.
Wat te doen? |
|
|||
|
|||
@rampo
Aan/uit knop samen met de Home button inhouden tot het logo terug verschijnt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoi,
Mijn Iphone is gisteren ge-unlocked, maar toen ik heb probeerde op te starten lukt het niet. Ook als ik heb aansluit op mijn laptop reageerd die niet. Weet iemand hoe ik hem kan opstarten ? |
|
|||
|
|||
Was hij gejailbreakt??
Wat is er precies ?? Blijft hij haken bij het apple logo?? |
|
|||
|
|||
Ja, ik had heb eerst gejailbreakt, maar het deed het niet dus had ik het laten doen door een factory. Het beeldscherm blijft zwart (start niet). Hij laadt ook niet op. Niets doet het.
|
|
|||
|
|||
DFU mode geprobeerd??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry dan weet ik ook niks meer miss is de moederbord kapot?
|
|
|||
|
|||
ipod
Hallo
Ik heb een ipod en hij blijft vast hangen op het beginscherm met het appleteken. Iemand enig idee hoe ik hier weer vanaf kom? Groet. |
|
|||
|
|||
Probeer de DFU mode
|
|
|||
|
|||
Hallo ,
mijn i phone melde dat ik iets moest downloaden, ik gedaan, nu staat er in mijn scherm, een afbeelding van mijn usb kabel en het logo van i tunes, ik krijg dit niet meer weg, en kan hem ook niet meer opstarten, wie kan mij helpen???? |
|
|||
|
|||
Gwn weer ff aan itunes hangen
|
|
|||
|
|||
ja en dan ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 20:17 ---------- dan zegt hij dat de herstelmodus actief is, ik moet hem eerst herstellen, hoe doe ik dat? |
|
|||
|
|||
Geeft itunes niet aan dat je hem moet herstellen of de firmware versie moet bijwerken??
|
|
|||
|
|||
Na iOS6 een week te hebben gehad zonder problemen heb ik het nu wel. Ik had hem gister even opnieuw opgestart en kreeg bij het opstarten het itunes logo met usb kabel in beeld. Nu ik vandaag thuis ben deed ik dit en kreeg de melding dat er iets fout was en dat me iphone hersteld moest worden.
Ik klik op herstel en kreeg een error (3002) en toen lukte het nog niet. Na me iphone opgestart te hebben met de homeknop ingedrukt te houden kon ik opeens wel herstel draaien. Maar aan het einde hiervan krijg ik weer een error en zit ik nog steeds op het itunes en usb kabel venster. Dit heb ik al helemaal doorgelopen: iOS: problemen met update- en herstelwaarschuwingen oplossen . |
|
|||
|
|||
Probeer eens te herstellen op een andere Pc met ITunes !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gezien het feit dat je nog beeld hebt, probeer hem uit de herstel-modus te halen ik denk dat hij daar namelijk in zit... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic | croiman | iPhone algemeen | 1007 | 11-10-23 13:04 |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|