iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie het vandaag niet gebeuren eerlijk gezegd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie het vandaag niet gebeuren eerlijk gezegd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hey Scoop , ben nog steeds met die apple mensen bezig, wat betreft mijn gesimlockte uk iphone. Hoe kan ik het hoofdkantoor bereiken?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net nog langs geweest, ze liggen in het magazijn kreeg alleen niks mee. Gewoon via de site reserveren en blijven proberen.
Ze mochten echt niet meegeven, was niet eerlijk anders blablabla |
|
|||
|
|||
hier ook nog niks. ik vrees dat het weer niks wordt. eerrrrrrrrr
|
|
|||
|
|||
^ alleen voor abbo's?
|
|
|||
|
|||
en weer nog een dag dichterbij de iphone 6, want iphone 5 wordt het niet denk ik.
|
|
||||
|
||||
Zo boys, ben weer terug hoor
ik heb antwoord op al jullie vragen...... Om een lang verhaal kort te maken. Je kan stoppen met bellen, niemand van de medewerkers weet of er geloot wordt of dat het op volgorde gaat. Heb het aan 4 laten vragen en niemand wist het. Ook weten ze pas eind van de dag of er wat over is voor losse verkoop. Ze krijgen idd heel veel reserveringen op een dag. Wel leuk detail. Ik had reservering voor 2 witte 32 gig, en ik liep naar buiten met een witte en zwarte 32 gig |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heb je ze gekregen dan? Als je 2x witte had gereserveerd. vreemd |
|
|||
|
|||
Zeg is het geen idee om met z´n alleen telkens 2 stuks te reserveren in plats van 1 (indien je er maar 1 nodig hebt)?
Mocht iemand dan een email krijgen, dan kan hij er 2 ophalen; 1 voor zichzelf en 1 voor een iCulture lid? Natuurlijk voor de normale prijs.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja is goed maar dat doen we dan nadat ik mijn extra voor de hoofdprijs heb verkocht
|
|
|||
|
|||
Ik doe ook mee. graag als iemand eentje extra heb gekregen koop ik van hem en ik doe ook reserveren voor 2 stuks de andere voor een iculture lid. mooi samen werken
|
|
|||
|
|||
En de hoofdprijs is €775 toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Elke dag reserveren voor 2 zwarte 16g |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar geen mails verstuurd vandaag. Ik in ieder geval niet
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|