//

Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1

Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door LJJ Navizon is nergens voor nodig, bij mij werkte het gewoon (T-Mobile, Utrecht) Werkt dit bij jou zonder Navizon of LocateMe? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-01-08, 23:25
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJJ Bekijk bericht
Navizon is nergens voor nodig, bij mij werkte het gewoon (T-Mobile, Utrecht)
Werkt dit bij jou zonder Navizon of LocateMe? Ik heb net mijn iPhone weer opnieuw opgestart en heb geen Navizon gedraait en hij doet het echt niet bij mij. Als ik 1 keer Navizon draai (LocateMe schijnt ook te werken) doet hij het wel.

Als dit bij jou werkt zonder 1 van de 2 applicaties mischien is het dan beter om een toevoeging maken dat als het niet werkt het wel gaat werken na het 1 maal activeren van Navizon of LocateMe na elke restart.

Laatst gewijzigd door ControlSje; 30-01-08 om 23:27.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-01-08, 23:35
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

Raar, nu heb ik er toch weinig vertrouwen in.
Momenteel ben ik niet in utrecht, en nu werkt de plaatsbepaling helemaal niet. (ook niet als ik LocateMe draai (die overigens Failed.. blijft roepen).

Ik zal het morgen weer eens testen: reboot, googlemaps. Een een keer: Reboot, locateme en dan googlemaps.
  #23  
Oud 30-01-08, 23:40
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJJ Bekijk bericht
Raar, nu heb ik er toch weinig vertrouwen in.
Momenteel ben ik niet in utrecht, en nu werkt de plaatsbepaling helemaal niet. (ook niet als ik LocateMe draai (die overigens Failed.. blijft roepen).

Ik zal het morgen weer eens testen: reboot, googlemaps. Een een keer: Reboot, locateme en dan googlemaps.
Heb je een Wi-Fi verbinding tot je beschikking? Heb gemerkt dat Navizon altijd reageert met een Wi-Fi aangesloten en soms failed zonder Wi-Fi.
  #24  
Oud 30-01-08, 23:41
Maarten Maarten is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJJ Bekijk bericht
Dat is iets voor in een 1.1.2. topic, niet een 1.1.3. topic



Dat heb je mis, plaatsbepaling in googlemaps werkt op sommige plekken gewoon wat beter.


Navizon is nergens voor nodig, bij mij werkte het gewoon (T-Mobile, Utrecht)


Mag er dus weer uit want het klopt niet
Is aangepast. Ik heb het oude gedeelte erin gelaten omdat dit bericht nogal tegenstrijdig is met wat ik tot nu toe vernomen heb. Ik zal hier nog even research naar doen of er moeten meer berichten komen hier dat het inderdaad locatie afhankelijk is. In ieder geval bedankt voor je bijdrage
  #25  
Oud 30-01-08, 23:48
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

Ik heb net mijn 1.1.2 firmware geupdated vie die installer app en alles werkte perfect en plots na 5 min zag ik alleen dat scherm dat ik moest conneten naar iTunes, maar mijn vriend kan me wel nog opbellen op de iPhone maar ik geraak niet meer op mijn menu, en als ik 'm wil connecten met iYunes dan zegt ie dat er een probleem is met mijn phone en dat ik naar de shop ermee moet...

iemand tips ??
  #26  
Oud 30-01-08, 23:49
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Wat in ieder geval een groot verschil uitmaakt voor de plaatsbepaling van google is of je je Wi-Fi aan hebt staan. Als ik Wi-Fi uitzet zegt hij namelijk dat ik ergens in Amsterdam ben terwijl als hij aanstaat hij af en toe mijn precieze locatie laat zien.
  #27  
Oud 30-01-08, 23:52
Maarten Maarten is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door f1aap Bekijk bericht
Wat in ieder geval een groot verschil uitmaakt voor de plaatsbepaling van google is of je je Wi-Fi aan hebt staan. Als ik Wi-Fi uitzet zegt hij namelijk dat ik ergens in Amsterdam ben terwijl als hij aanstaat hij af en toe mijn precieze locatie laat zien.
Dit komt omdat Google Maps zonder Wi-Fi je positie bepaald aan de hand van GSM masten (Dus niet via gprs) en via Wi-Fi je ip adres (of centrale) kan traceren. Dit is inderdaad veel nou keuriger.
  #28  
Oud 30-01-08, 23:53
Maarten Maarten is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starboy Bekijk bericht
Ik heb net mijn 1.1.2 firmware geupdated vie die installer app en alles werkte perfect en plots na 5 min zag ik alleen dat scherm dat ik moest conneten naar iTunes, maar mijn vriend kan me wel nog opbellen op de iPhone maar ik geraak niet meer op mijn menu, en als ik 'm wil connecten met iYunes dan zegt ie dat er een probleem is met mijn phone en dat ik naar de shop ermee moet...

iemand tips ??
Zover mijn kennis gaat is de enige mogelijkheid restoren naar 1.1.1 dan oktoprep naar 1.1.2. BSD 2.0 en de laatste installer installeren. (eventueel openSSH) en dan naar 1.1.3 herupgraden.
  #29  
Oud 31-01-08, 00:08
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk bericht
Zover mijn kennis gaat is de enige mogelijkheid restoren naar 1.1.1 dan oktoprep naar 1.1.2. BSD 2.0 en de laatste installer installeren. (eventueel openSSH) en dan naar 1.1.3 herupgraden.
maar ik geraak niet op mijn menu, ik kan alleen keypad zien, ik heb een OTB 1.1.2 origineel op mijn iPhone staan.. dus ik wou upgraden naar 1.1.3 en dat lukte voor eventjes...
  #30  
Oud 31-01-08, 00:27
Maarten Maarten is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starboy Bekijk bericht
maar ik geraak niet op mijn menu, ik kan alleen keypad zien, ik heb een OTB 1.1.2 origineel op mijn iPhone staan.. dus ik wou upgraden naar 1.1.3 en dat lukte voor eventjes...
Schijnbaar is er toch iets mis gegaan en zul je toch echt moeten restoren naar 1.1.1 dmv de dfu mode (zie topicstart of wiki). Daarna kan je weer naar 1.1.2 (zie wiki)
  #31  
Oud 31-01-08, 00:35
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

de DFU truc werkt niet bij mij, hij blijft gewoon opstarten zoals gewoonlijk ik kabn niet downgraden, PLESE HELP !!!!

Modbreak:
Het is niet toegestaan om tegen betaling een verzoek te doen voor het unlocken van een Iphone. Wil je de forumregels doorlezen voordat je een bericht plaatst? deze kan je hier vinden: Forumregels



mijn telefoon werkte perfext op 1.1.2 en heb toch zo nieuwsgierig geweest om hem up te gradeb naar 1.1.3 en nu werkt het niet meer ik kan alleen dat scherm zien dat ik moet connecten naar iTunes,

Ik kan wel nog bellen en opgebeld worden, ik kan dus alleen niet meer op mijn menu gaan...

Laatst gewijzigd door starboy; 31-01-08 om 01:21.
  #32  
Oud 31-01-08, 08:55
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Er is een mooie BLOG waar alle issue's e.d. worden uitgelegd en de oplossingen hierop:

http://george.zjlotto.com/index.php/...ak-113-issues/

Vooral het stuk van de verkeerde partitie grootte heeft me verbaasd
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #33  
Oud 31-01-08, 12:35
starboy starboy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Belgie
Berichten: 72
Standaard

voor mij is dat allemaal een beetje chinees maar kzal toch eens goed bekijken...
  #34  
Oud 31-01-08, 12:35
Simple Simple is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

Ik heb mijn telefoon geupdate met de eerste versie van defteam en dat leek te werken. Later zag ik dat als ik gebeld word de nummers niet meer herkend worden, dus dacht ik even resetten........
Het toestel gaf aan dat het aan iTunes moest.... en daar gaf hij aan dat er iets niet klopte.
Ik had al gelezen dat je in deze situatie via ibrickr de telefoon eruit kon halen, alleen heb ik geen pc. Heb de beta versie van independence geprobeerd (heb namelijk iTunes 7.6, daar werkt de andere independence versie niet mee) en kickte de telefoon uit zijn (vaste) situatie.
Grappige is dat nummerherkenning het gewoon weer doet.

Misschien is dit een oplossing voor meerdere mensen hier op het forum.

Alleen plaatsbepaling werkt niet en Navizon...... (begrijp niet precies hoe het werkt want hij doet hier niets mee....)
Ondertussen werkt het wel......

Simon

Laatst gewijzigd door Simple; 31-01-08 om 12:44.
  #35  
Oud 31-01-08, 17:27
topke's schermafbeelding
topke topke is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 317
Standaard

Misschien een goed idee om erbij te zetten wat je moet doen als je je iphone hebt willen resetten (home+sleep).. Dit doe je dus door met ibrickr/independence op boot the phone te klikken.
  #36  
Oud 31-01-08, 17:35
Douglas Douglas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

bij mij (alkmaar, t-mobile) werkt het niet, ook niet na draaien van navizon..... of moet je navizon eerst registreren?
  #37  
Oud 31-01-08, 17:45
Simple Simple is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 45
Standaard

Ja eerst registreren, bij mij wel tenminste
en dan in je iPhone na starten van Navizon je inlog gegevens invullen
  #38  
Oud 31-01-08, 17:51
Douglas Douglas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

top! hij doet het! thanx
  #39  
Oud 31-01-08, 17:57
Douglas Douglas is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

weet iemand hoe de copy past functie werkt?
  #40  
Oud 31-01-08, 18:03
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

die is er niet...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote Highscore-topic Kenanus iPhone Games 187 25-03-13 12:10
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het grote sportarmbanden-topic antimaterie iPhone accessoires en onderdelen 29 04-11-10 09:40
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #2 Maarten Unlock [archief] 106 16-06-08 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.