//

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen

iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Yep, deze [ULTIMATE GUIDE] Jailbreak/Activate/Unlock Virgin iPhones v1.1.1 - Hackint0sh De 1.1.1 hack is lastiger dan de 1.0.2. Neem er vooral de tijd voor....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 23-10-07, 14:31
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Yep, deze [ULTIMATE GUIDE] Jailbreak/Activate/Unlock Virgin iPhones v1.1.1 - Hackint0sh

De 1.1.1 hack is lastiger dan de 1.0.2. Neem er vooral de tijd voor.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 23-10-07, 14:36
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

oke doe ik
  #43  
Oud 23-10-07, 14:37
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

ik houd jullie up to date en als er iemand idemocracy gebruikt zou ik het graag hier lezen want moet er dit weekend nog een unlocken
  #44  
Oud 23-10-07, 14:46
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

[FONT=&quot]7. Add a contact with a random name and homepage as >> prefs://1F


deze stap vanuit de ultimate unlock guide...
moet je dan echt als http address typen: [/FONT][FONT=&quot] >> prefs://1F ?

[/FONT]
  #45  
Oud 23-10-07, 14:47
heuninck heuninck is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

Fresh

Ik heb juist de patch file van iPhone - Jailbreak + Activate iPhone 1.1.1 with Windows gebruikt maar hij blijft op het einde hangen.
Kan ik de ultieme Tutorial nu nog gebruiken ik denk dat er wel al files naar de iphone gekopieert zijn :s
  #46  
Oud 23-10-07, 14:55
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Hallo Heuninck,

Was dat de allerlaatste stap? Misschien doet je iPhone het al. Heb je alle andere stappen wel gedaan, inclusief anysim?

Als dat zo is zou ik gewoon je iPhone even opnieuw opstarten en kijken wat hij doet.
  #47  
Oud 23-10-07, 14:59
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Oh jee!, wat maken jullie er toch een rotzooi van, Sorry dat ik het zeg! Maar nu staat werkelijk alles door elkaar, allemaal verschillende guides. Nu snapt een nieuweling er niks meer van

Het enige wat je nodig heb is iDemocracy en dan even handmatig de guide volgen van het dev team, om de iphone te activeren. Je kan hier geen andere tools voor gebruiken zover ik weet, op windows! De iPhone activeren is niet moeilijk als je precies doet wat er staat, en zorgvuldig eerst een backup van je 1.1.1 lockdown en iPhoneActivation.pem maakt. Dan de juiste lockdown volgens de guide daar in de plaats voor zetten, activeren met iAsign, precies zoals beschreven. En dan je 1.1.1 lockdown terugzetten, that's it !!

De rest is automated, en alles is uitgelegd stap voor stap in iDemocracy, zoals stefimke hierboven al zei, je kan hem gewoon openen, en alle stappen doorlopen, zonder dat je hem meteen hoeft te jailbreaken/uit te voeren, je kan eerst kijken! Als je dat doet, dan snap je het veel beter!

Laatst gewijzigd door TJB; 23-10-07 om 15:02.
  #48  
Oud 23-10-07, 14:59
heuninck heuninck is offline
• iOS 1.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 4
Standaard

ik heb mijn device id imei en iicid ingevoerd
daarna gaf hij dat em een interne of externe opdracht op batch opdracht niet kan uitvoeren en als naam geef hij ne string met daar in het device id
  #49  
Oud 23-10-07, 15:04
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heuninck Bekijk bericht
Fresh

Ik heb juist de patch file van iPhone - Jailbreak + Activate iPhone 1.1.1 with Windows gebruikt maar hij blijft op het einde hangen.
Kan ik de ultieme Tutorial nu nog gebruiken ik denk dat er wel al files naar de iphone gekopieert zijn :s
Argh... en weer een guide erbij...
  #50  
Oud 23-10-07, 15:09
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TJB Bekijk bericht
Oh jee!, wat maken jullie er toch een rotzooi van, Sorry dat ik het zeg! Maar nu staat werkelijk alles door elkaar, allemaal verschillende guides. Nu snapt een nieuweling er niks meer van

Het enige wat je nodig heb is iDemocracy en dan even handmatig de guide volgen van het dev team, om de iphone te activeren. Je kan hier geen andere tools voor gebruiken zover ik weet, op windows! De iPhone activeren is niet moeilijk als je precies doet wat er staat, en zorgvuldig eerst een backup van je 1.1.1 lockdown en iPhoneActivation.pem maakt. Dan de juiste lockdown volgens de guide daar in de plaats voor zetten, activeren met iAsign, precies zoals beschreven. En dan je 1.1.1 lockdown terugzetten, that's it !!

De rest is automated, en alles is uitgelegd stap voor stap in iDemocracy, zoals stefimke hierboven al zei, je kan hem gewoon openen, en alle stappen doorlopen, zonder dat je hem meteen hoeft te jailbreaken/uit te voeren, je kan eerst kijken! Als je dat doet, dan snap je het veel beter!
dus TJB, eerst idemocracy doen... alle stappe volgen...
als dit gebeurt is zie je nog steeds het activatiescherm dan volgens de guide van het dev team (welke?) activeren?
ik dacht dat het was: activeren - jailbreaken - unlocken
maar zoals ik het nu lees is het jailbreaken - unlocken - activeren?
  #51  
Oud 23-10-07, 15:26
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TJB Bekijk bericht
Oh jee!, wat maken jullie er toch een rotzooi van, Sorry dat ik het zeg! Maar nu staat werkelijk alles door elkaar, allemaal verschillende guides. Nu snapt een nieuweling er niks meer van

Het enige wat je nodig heb is iDemocracy en dan even handmatig de guide volgen van het dev team, om de iphone te activeren. Je kan hier geen andere tools voor gebruiken zover ik weet, op windows! De iPhone activeren is niet moeilijk als je precies doet wat er staat, en zorgvuldig eerst een backup van je 1.1.1 lockdown en iPhoneActivation.pem maakt. Dan de juiste lockdown volgens de guide daar in de plaats voor zetten, activeren met iAsign, precies zoals beschreven. En dan je 1.1.1 lockdown terugzetten, that's it !!

De rest is automated, en alles is uitgelegd stap voor stap in iDemocracy, zoals stefimke hierboven al zei, je kan hem gewoon openen, en alle stappen doorlopen, zonder dat je hem meteen hoeft te jailbreaken/uit te voeren, je kan eerst kijken! Als je dat doet, dan snap je het veel beter!
TJB,

Je hebt gelijk, is ook een beetje mijn schuld.
Dit is inderdaad de iDemocracy thread.

Jongens, lees je even goed in; er zijn nu meerdere goede methodes.
Kies de methode waarvan je denkt dat ie voor jou het meest geschikt is.
Mocht je met de Ultimate guide willen werken, dan mag je bij mij aankloppen als je hulp nodig hebt.
Heb je vragen over ultimate, post die dan maar hier: https://forum.iculture.nl/iphon...ck-anysim.html
  #52  
Oud 23-10-07, 15:34
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
dus TJB, eerst idemocracy doen... alle stappe volgen...
als dit gebeurt is zie je nog steeds het activatiescherm dan volgens de guide van het dev team (welke?) activeren?
ik dacht dat het was: activeren - jailbreaken - unlocken
maar zoals ik het nu lees is het jailbreaken - unlocken - activeren?
Yep klopt,

Verder is het jailbreak, activeren, unlock:

Jailbreak: Het toegang krijgen tot het systeem, om zowel lees and schrijf rechten te verkrijgen. Een jailbreak is altijd de eerste stap, want activeren en unlocken past bestanden aan, en kan alleen draaien als er ook dus lees en schrijf (executie) rechten zijn. iDemocracy helpt je hierbij, en doet dus de jailbreak, verder pre-installeerd hij installer.app, BSD SubSystem en SSH, op 1.1.1.

Activatie: Komt na de jailbreak, doe dit precies volgens de dev team guide. Maar 8 stappen!

Unlock: kan je doen met AnySim die iDemocracy (optioneel) installeerd tijdens de jailbreak, maar die moet je dus handmatig opstarten en draaien vanaf je springboard.

Dat is alles. Hou er wel rekening mee dat je een virgin iPhone moet hebben, dus niet unlocked met AnySim 1.02(*) of iUnlock. Voor meer informatie, lees de iDemocracy website & de iDemocracy executable, lees de stappen door die hij beschrijft.
---

Np Fresh!

Laatst gewijzigd door TJB; 23-10-07 om 15:37.
  #53  
Oud 23-10-07, 15:34
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Eind volgende week komt mijn Iphone binnen vanuit de USA, ik hoop dat er tegen die tijd nog meer duidelijkheid is betreft het jailbreaken/unlocken/activeren etc. Want ik volg dit forum nu al een dikke week maar moet zeggen dat ik het nog allemaal vrij onduidelijk vind. Misschien als ik straks mijn iphone heb dat alles wat duidelijker wordt.
  #54  
Oud 23-10-07, 15:40
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

en dus ik neem hem uit de doos en start idemocracy op? ik moet hem niet restoren naar 1.02?
  #55  
Oud 23-10-07, 15:43
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard OP een rij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TJB Bekijk bericht
Oh jee!, wat maken jullie er toch een rotzooi van, Sorry dat ik het zeg! Maar nu staat werkelijk alles door elkaar, allemaal verschillende guides. Nu snapt een nieuweling er niks meer van

Het enige wat je nodig heb is iDemocracy en dan even handmatig de guide volgen van het dev team, om de iphone te activeren. Je kan hier geen andere tools voor gebruiken zover ik weet, op windows! De iPhone activeren is niet moeilijk als je precies doet wat er staat, en zorgvuldig eerst een backup van je 1.1.1 lockdown en iPhoneActivation.pem maakt. Dan de juiste lockdown volgens de guide daar in de plaats voor zetten, activeren met iAsign, precies zoals beschreven. En dan je 1.1.1 lockdown terugzetten, that's it !!

De rest is automated, en alles is uitgelegd stap voor stap in iDemocracy, zoals stefimke hierboven al zei, je kan hem gewoon openen, en alle stappen doorlopen, zonder dat je hem meteen hoeft te jailbreaken/uit te voeren, je kan eerst kijken! Als je dat doet, dan snap je het veel beter!
@TJb

Oke even op een rij:

1. virgin 1.11 Ihpone nieuw uit de doos
2. Koppelen Iphone 1.11 aan je Pc dmv USB kabel
3. IDemocracy draaien en stappen volgen welke Idemcracy opgeeft.
4. Activeren via de Dev team methode alleen kan ik daar de link niet van vinden. als iemand die nog erbij kan zetten of het gedeelte waar het om gaat.
  #56  
Oud 23-10-07, 15:46
Pedro Pedro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard activate

TJB en al de rest:
heb gezien dat TJB een activatiemethode gepost heeft van 8 stappen maar als je gaat kijken op Activate 1.1.1 - The iPhone Dev Wiki
zeggen ze zelf dat deze methode outdated is...
deze is 'moeilijker' en als je een andere simkaart insteekt werkt de activatie niet meer...
Als je kijkt op IPHONE 1.1.1 JAILBREAK WITHOUT DOWNGRADING + ACTIVATE WITHOUT ATT (mac&windows) - ModMyiPhone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more
en een stuk naar beneden scrollt dan zie je:
ACTIVATE 1.1.1 ON WINDOWS THE EASY WAY


NEW SIMPLE WAY JUST HAVE SSH ENABLED THEN GO TO "USR" THEN "LIBEXEC" THEN UPLOAD THIS FILE AND OVERWRITE THE EXISTING LOCKDOWN FILE
http://rapidshare.com/files/63822007/lockdownd.zip



Ik heb dit zelf niet geprobeerd, als iemand zin heeft

groetjes
Pedro aka WhiteLine
  #57  
Oud 23-10-07, 16:42
TJB TJB is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 129
Standaard

Mooi pedro,

Ja dat zei bilsta57 paar dagen geleden al in iDemocracy topic op modmyiphone. Ik wist zeker of dat de goede manier zou zijn, maar nu het dev team er ook naar verwijst, is het dus goed. SUPER handig, de activatie is weer te fixen met 1 file zoals 1.02!
  #58  
Oud 23-10-07, 17:05
Pedro Pedro is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 21
Standaard nog een linkje voor activatie

http://www.mie-it.com/lockdownd.zip
  #59  
Oud 23-10-07, 17:15
Maarten Maarten is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 65
Standaard

Mooie vooruitgang! Ik denk dat ik me er vanavond aan ga wagen.
Zijn er significante verbeteringen in 1.1.1 met betrekking tot stabiliteit? Ik heb momenteel een 1.02 geunlockte telefoon maar mijn bluetooth functioneert niet naar behoren (kan geen apparaten vinden en connecten van andere gaat ook moeizaam/niet) iemand hier ervaring mee? Hopelijk word dit met een update naar 1.1.1 opgelost.

Ik beschik over zowel een mac als een windows computer en zou graag willen dat iemand een kleine opsomming kan schrijven van welke delen ik nou van wat kan gebruiken, vanuit het opzicht van 1.02 unlockte iphone met anysim.
Ik heb de upgrade gids voor windows al doorgenomen en dit leek me wel een haalbare methode. Maar misschien dat mensen zeggen van je moet dit en dit programmatje gebruiken want daarmee is de kans dat je iets fout doet veel minder groot!

Alvast bedankt
Maarten

EDIT: Ik zie dat DEV TEAM nogsteeds met een virginizer moet komen voor hun vorige AnySim. Is het raadzaam om nog een aantal dagen te wachten dan of volstaan andere methode's?

Laatst gewijzigd door Maarten; 23-10-07 om 17:23.
  #60  
Oud 23-10-07, 18:01
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Maarten, er is nu een Virginizer Tool van het Elite Team. Deze maakt elke iPhone weer een "virgin" (de vorige anySIM en IPSF). Misschien handig voor als je 't vanavond alsnog wil proberen. We horen je bevindingen uiteraard graag.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 11-05-11 23:22
FW 1.1.1 - Windows: Komt er binnenkort een jailbreak/activate GUI ? TJB Archief 4 16-11-07 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.