//

extern geheugen iPad

extern geheugen iPad discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben even aan het nagaan welke opties ik heb naar extern geheugen toe voor mijn iPad. Iemand die me kan helpen? Kan goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-04-14, 08:05
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard extern geheugen iPad

Hoi,

Ik ben even aan het nagaan welke opties ik heb naar extern geheugen toe voor mijn iPad. Iemand die me kan helpen? Kan goed zijn dat het gewoonweg niet gaat hé. Buiten een nieuwe iPad kopen met meer geheugen.

Even de situatie schetsen: Stel dat ik op reis ga in het buitenland en ik wil mijn ganse muziekcollectie meenemen. Ik heb dus geen Wi-Fi ter plekke (goodbye NAS oplossingen :-( ). Ik heb wel een iPhone mee met 64Gb en een iPad van 16Gb. Maar ik wil mijn muziek op beide toestellen kunne afspelen (dus niet mijn iPhone vol steken ). Een laptop met externe harde schijf en iTunes wil ik uiteraard ook niet meenemen.

Heb al gekeken naar de kabel van Apple waar ik USB kan op aansluiten (Lightning to USB camera), maar dat lijkt me niet de oplossing te zijn. Maar gisterenavond dan op een soort “bakje”(ter grote van een spel kaarten als ik de site mag geloven) gestoten met USB en SD-kaart poorten dat zijn eigen Wi-Fi netwerk maakt. Kortom, met een companion app kan ik hierop verbinden en mijn muziek/film streamen.
Ideal is het nog niet want ik ben fan van de VLC player en als ik me niet vergis blijf ik gebonden aan de companion app.
Deze lijkt veel naar boven te komen in de reviews dat ik vind: Seagate satellite

Enige ervaringen/ideetjes?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-14, 08:58
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Wat met de "Lacie Fuel" als oplossing.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 14-04-14, 11:22
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard

Geweldig, Lacie! Heb daar ook een NAS van staan thuis, zalig

Altijd die hoge prijzen hé ... verdorie toch Maar goed, ik ben op zoek naar alle mogelijke opties.

Idealiter kan ik tussen mijn iphone & ipad een verbinding leggen (zonder internet Wi-Fi te gebruiken).... maar dat lijkt me onmogelijk tenzij ik beide jailbreak, wat ik nu even niet wil doen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad op extern beeldscherm [hdmi>vga kabel?] LBProdsWEB iPad algemeen 3 07-02-16 14:19
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! WidoFoto iPad accessoires en onderdelen 0 28-12-12 19:12
iPhone als extern toetsenbord voor iPad rsdragonboy Jailbreak apps en thema's 0 17-08-12 19:54
foto's bekijken op ipad die extern staan opgeslagen fvanleuvenp2groupnl iPad algemeen 1 10-04-12 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.