//

Ipad automatisch- of altijd aan

Ipad automatisch- of altijd aan discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel ben ik bezig om mijn iPad 4 dmv een bezel in de muur te bouwen. Ik heb een nieuwere iPad gekocht waardoor ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-09-15, 12:41
chrishgk chrishgk is offline
• iOS 8.4
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard Ipad automatisch- of altijd aan

Momenteel ben ik bezig om mijn iPad 4 dmv een bezel in de muur te bouwen. Ik heb een nieuwere iPad gekocht waardoor ik de 4 eigenlijk toch niet meer gebruik. Straks wil ik dmv HomeKit o.a. mijn Hue lampen en thermostaat vanaf de iPad 4 kunnen bedienen.

Nu heb ik er aan zitten te denken om de iPad gewoon altijd aan te laten (hij komt aan continu stroom), maar lees verschillende verhalen over inbranden van het scherm. Toch zou ik graag een betere oplossing willen maken dan het steeds te moeten unlocken van de iPad.

Bestaat er iets waardoor het scherm van de ipad wel uit gaat, of sterk gedimd, waarna hij aan springt als je bijvoorbeeld op het scherm tikt? Of beter nog, iets waarmee de camera beweging registreert, waarna het scherm aan springt? Ik heb flink gegoogled, maar tot nu toe nog niks bruikbaars gevonden, en hoop eigenlijk dat iemand hier een vergelijkbaar scenario/oplossing heeft. Alvast bedankt!

(iPad 4 draait op de laatste iOS)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-15, 21:16
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Misschien een gek idee, maar is het dan niet een mogelijkheid om geen code in te stellen? dan druk je op de knop en is hij meteen unlocked.
  #3  
Oud 02-09-15, 21:31
chrishgk chrishgk is offline
• iOS 8.4
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Misschien een gek idee, maar is het dan niet een mogelijkheid om geen code in te stellen? dan druk je op de knop en is hij meteen unlocked.
Er komt sowieso geen code op, maar dan nog is het een druk op de knop, plus een swipe. Wil het zo eenvoudig mogelijk houden.
  #4  
Oud 04-09-15, 10:50
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je de mogelijkheden van Siri al onderzocht ?
  #5  
Oud 04-09-15, 12:03
chrishgk chrishgk is offline
• iOS 8.4
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Heb je de mogelijkheden van Siri al onderzocht ?
Ik ben me bewust van de mogelijkheden van Siri icm homekit, alleen wil ik heel graag een fysieke bediening.
Ik weet niet of het mogelijk is de iPad te ontgrendelen dmv een Siri commando, maar eigenlijk lijkt dat me nog omslachtiger dan een klik & swipe.
  #6  
Oud 04-09-15, 12:05
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je iets met siri kan, dan moet je waarschijnlijk richten op de engelse variant. De nederlandse blijft in mogelijkheden toch nog steeds achter.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone S4 gaat niet altijd in automatisch slot deleon iPhone algemeen 3 12-11-12 21:17
automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd pebopar iPhone algemeen 0 25-11-11 10:54
Wi-Fi altijd aan erik1995 Jailbreak apps en thema's 5 04-10-10 18:42
3G altijd aan daaf85 iPhone algemeen 8 21-09-08 17:08
1.1.2 Wi-Fi altijd aan ?!?!?! Frits Archief 6 03-01-08 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.