Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dikkedonder ( niet dat je het gaat gebruiken maar is toch leuk om gewoon hollands te lullen tegen je telefoon ). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Instagram - Soms grijze vlakken.
Airdrop naar MacBook lukt niet. Waarschijnlijk de poort dicht nog. Want Wi-Fi sync met iTunes werkt ook niet. Locatie gaat soms zomaar aan of blijft aan. Batterij gaat suppper snel leeg |
|
||||
|
||||
Wat mij nog een beetje tegen staat, is dat ik mijn pushes in het lockscreen niet weg kan krijgen zonder te moeten openen.
|
|||
|
|||
Hij staat erop, ik ben erg benieuwd naar de ervaringen de komende 24 uur. Hopelijk gaat mn wekker morgen af ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dan kun je het beste even het scherm uit en weer aan zetten met de knop rechts boven en vervolgens swipen om te ontgrendelen. Of bedoel je dit niet?
|
|||
|
|||
Ik heb het op mijn oude iPhone4 geinstalleerd.
Ziet er erg goed uit, maar wel erg traag op dit apparaat. Bijna onwerkbaar. Inmiddels vandaag 4 crashes gehad, maar nog geen apps die niet werken. En ik moet nog bedenken of ik blij ben met het automatisch updaten van apps. Maar dat kun je uitschakelen zag ik al. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de mensen die de volledige keynote over iOS7 nog niet hebben gezien; echt de moeite waard, er wordt nog veel meer uitgelegd over wat er op de achtergrond allemaal is veranderd. |
|
||||
|
||||
Het was geen vraag van mij maar ik noemde een feit op. Je kunt de optie "Gebruik mobiele data" uitzetten voor "Automatische downloads" waaronder de App updates vallen om enkel via Wi-Fi te updaten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Keynote gezien? Ben ook erg benieuw naar 60 fps video API, en hoop dat er HDR video voor i iPhone 5 beschikbaar komt! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb die automatische updates momenteel uitgezet.
Ik vraag me namelijk af of je makkelijk kan zien wat wat de verbeteringen/nieuwe toevoegingen zijn van een automatisch geüpdatet app? |
|
|||
|
|||
Nog meer beta testers het probleem dat safari sommige pagina’s niet opent?
via Wi-Fi wel via 3g vaak niet mogelijk een pagina te openen. ook links vanuit twitter openen niet. |
|
||||
|
||||
Ja, dat kan. Je krijgt een push notificatie als je apps geupdated zijn, als je vervolgens op de push notificatie drukt of de app store opent dan zie je precies welke apps geupdated zijn en wat de changelog is per app. Geupdated apps staan per dag ingedeeld, je kunt bijvoorbeeld zien welke apps gisteren of vandaag geupdated zijn.
|
|
||||
|
||||
Bedankt!
*zet meteen weer de auto update functie aan |
|
||||
|
||||
Ik heb problemen met navigon ? Hij start laad even en dan gooit hij hem eruit?
Iemand ideeën ?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|