Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ontving een FaceTime gesprek. Dan belt het hier op twee Macs en drie iPhones. Geen probleem, dat ben ik gewoon. Ik neem het gesprek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FaceTime
Ik ontving een FaceTime gesprek. Dan belt het hier op twee Macs en drie iPhones. Geen probleem, dat ben ik gewoon.
Ik neem het gesprek op een iPhone 5 (iOS 6.1.2) op. FaceTime op de twee Macs verdwijnt. Op de iPhone 4 en 4S (met iOS 7) blijft het echter rinkelen. Na het gesprek (op de iPhone 5) blijft op beide iPhones de keuzebalk staan (aannemen - weigeren). Die is met geen enkele mogelijkheid weg te krijgen behalve met een harde reset. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dat ik er over heen heb gelezen maar kan iemand mij vertellen waar ik mijn muziek podcast kan vinden?
Deze stond normaal bij muziek-> meer. |
|
|||
|
|||
In de AppStore, in iOS 6 zat dit ook niet meer in de iPod functie.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben tevreden over de beta. Maar kwam net nog een vervelend kleinigheidje tegen.
* Diverse wekker-apps (waaronder de orginele) kunnen de ipod database niet bereiken. |
|
|||
|
|||
Wat mij opvalt is dat automatisch updaten alleen werkt op Wi-Fi. Het vervelende is dat app "starten" met updaten, maar vervolgens niet verder gaan waardoor ze onbruikbaar zijn totdat ik weer Wi-Fi heb.
Voor de rest zitten er hier en daar wat bugs, maar ik ervaar geen lag. Behalve bij het sluiten van een app in multitasking. |
|
|||
|
|||
Ze ontslaan eerst de man omwille de slechte kaartenapp. En nu verandert er totaal niets aan die app.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had wel al vernomen dat apple met tomtom in zee wilde gaan dat we alleen maar kunnen toejuichen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die TomTom data werd in iOS 6 ook al gebruikt...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog steeds zoekende hoe je app's kan afsluiten zoals bij IOS6 dmv twee keer drukken home button , wiebelent icoontje , en dan kruisje .
Ik merk als ik bv kaarten gebruik, de Gps wel 10 minuten nog actief is . Edit Sorry al gevonden , dubbel klik home button en daar naar boven vegen. Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 15-06-13 om 16:36. |
|
|||
|
|||
traag op de iphone 4
Wat mij opvalt is dat mijn iphone 4 bijhoorlijk traaaaag wordt met ios 7 beta 1 €€€. De sneltoetsen zien er uit als die van de eerste iphone (no glass) ik bedoel dan die lelijke balk. De zoek functie vind ik geweldig , en de snel funtie toetsen is zijn ook geweldig. De agenda is niet overzichtelijk , een afspraak zie je bv op de dag zelf en niet in een overzichtelijke maand kaartje...
Het activeren was snel gebeurd en je hebt er geen uid account voor nodig mits je hem installeerd op de juiste volgorde... Af en toe valt ie uit of hij restart zich maar dat is normaal voor een beta versie ..... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maps - Route planning
Een route plannen in Maps OS X (10.9) en overzetten naar Maps op een iPhone (met iOS 7) werkt perfect. Maps OS X herkent automatisch de iPhone(s) die op iOS 7 draaien.
|
|
|||
|
|||
Sinds een paar dagen iOS7 op een iPhone4 en het valt zeker niet tegen!
* batterijverbruik gelijk (of misschien wel beter dan bij iOS6) * In eerste instantie veel te traag, maar na iOS7-installatie direct een hard-reset gedaan. Het mag nog wel iets sneller worden, maar zeker goed te gebruiken * Navigatie-apps (TomTom, Waze) werken helaas niet (geen GPS-fix), ook een paar andere kleine apps doen niet (goed) * Alle 'dagelijkse' andere apps werken prima, zoals whatsapp, viber, facebook, tapatalk, nu.nl, enz. enz. * iRadio is super! (helaas alleen nog met US-account * Control panel is zeer handig (al zou de 3G-button toegevoegde waarde hebben) * Eindelijk mappen bij Fotos zelf aan te maken Ik wacht met smart op de volgende beta's Edit: ik heb iOS7 geinstalleerd als nieuwe iPhone, dus geen backup teruggezet. Laatst gewijzigd door joost1234; 16-06-13 om 18:42. |
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|