Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door adspendel Daarna (na de update dus) werkte Navigon als vanouds ! Dan worden met een update naar iOS 7 Beta 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb TomTom en die werkt ook niet met Beta 1 (geen fix). Waze (gratis) heb ik gedownload en die heeft zo nu en dan wel een fix (maar te weinig voor betrouwbaar te navigeren).
|
|
||||
|
||||
Sygic en google maps werken nog wel....
|
|
||||
|
||||
Ik heb het zelfde probleem maar gebruikte Apple maps en werkte gewoon goed.
Wacht ff op beta 2 voor ik weer ga klooien |
|
||||
|
||||
Ik heb in eerste instantie een update uitgevoerd naar iOS7. Mijn iPhone 5 draaide daar vrij stabiel mee. Nu heb ik gisteren een volledige restore gedaan en een iOS7 data backup terug gezet. Nu crashend de iPhone veel vaker en is minder stabiel.
Over de afgelopen jaren is dit de minst stabiele beta die Apple heeft uitgebracht. Ik denk dat ze dit ook zelf weten omdat deze beta ook niet beschikbaar is gekomen voor alle iOS apparaten. Volgens mij kwam men een beetje in tijdsnood met hun eigen schema We wachten nu vrolijk de beta 2 af en kijken of deze stabieler loopt.
|
||||
|
||||
Citaat:
Navigon werkt hier als een zonnetje. Geen enkel probleem. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Navigon kan ik met een paar trucjes ook aan de gang krijgen, maar dat is niet de bedoeling. De bedoeling is dat Navigon op een maagdelijk iOS 7 systeem werkt en dat doet het niet. Idem dito voor een paar andere apps die ik voor hun ontwikkelaars aan het testen was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juni 2013 om 09:34 ---------- Citaat:
|
|||
|
|||
Ik draai sinds de launch ook op beta.
Kan het kloppen dat in de instellingen het 'locatievoorzieningen' tabblad weg is? Ik dacht ik zet het eens uit om te kijken of dat grote invloed heeft op de accuduur, maar hij is gewon pleite... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, onder privacy > locatievoorzieningen
|
|
|||
|
|||
Heb het hier volgens mij niet voorbij zien komen, maar ik heb problemen met de Wi-Fi. Ik kan geen verbinding maken met een Wi-Fi netwerk als er los een certificaat geaccepteerd moet worden. Op gezocht op internet, hier blijken er meer last van te hebben. Ligt dus niet aan het certificaat.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd wanneer beta 2 uit komt en met alles wat je zag in de presentatie .
Hoop stiekem vanavond al |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iOS 7 beta 2 is uit!
|
|
|||
|
|||
De iPhone 4 heeft nu ook een translucent GUI met iOS 7 Beta 2. Die lelijke grijze balk en grijze mapjes zijn weg.
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|