Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joost1234 Beta1 verloopt 24 juni dacht ik, dus binnen een week Ik las 24 juli, juni lijkt me wat erg vroeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik verwacht iOS 7 beta 2 volgende week. 24 juli lijkt mij te lang, gezien de vorige bèta's (iOS 5, iOS6) er een tussenperiode was van ongeveer 2 a 3 weken.
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 draait weer op 6.1.3. Als een zonnetje. Zelfs al zou ik mijn Apps willen voorbereiden voor iOS7, dan zou ik waarschijnlijk over moeten naar een iPhone5. Het is niet vooruit te branden en de spontane reboots vliegen om de oren. Niet mee te ontwikkelen deze B1.
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren Ios 7 op een iphone 5.
Ik moet zeggen ik ben onder de indruk van de mogelijkheden op de nieuwe ios. Maar mijn baterij gaat wel snel leeg. Sommige apps , waaronder telenet mobile , en triiing van telenet doen het niet. Facetime werkt , maar kan niet bellen naar andere mensen , de verbinding verbreekt. Whats'app werkt ook niet met 7.0 , iemand ervaring met whats app ? |
|
|||
|
|||
Whats app werkt bij mij wel, google+ knalt er steeds uit, en push komt dubbel
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb van alles bovenstaand niet ondervonden, behalve van het bellen in het buitenland .Wat wel erg zuigt is de batterij, kan zijn dat die "slecht" wordt, maar ik had met ios 6.1.3 geen problemen ermee, gemiddeld toch 6 uur gebruik , terwijl het nu rond de. 4 uur is ,ook een minpuntje is dat de animaties traag zijn, bv unlock, nadat de code is ingetikt gebeurd er 2á 3 sec niks voordat hij op het home screen komt, ook de andere animaties zijn traag . Gr |
|
|||
|
|||
kan iphone 4 niet updaten naar ios7 omdat firmware niet compatibel is zit op 6.1.3 op mijn iphone4?
|
|
||||
|
||||
Mijn ervaring is dat degene die geen dev zijn voornamelijk dat soort problemen hebben. Gls, ben jij wel een official dev?
|
|
|||
|
|||
De batterijduur is verschrikkelijk op m'n iphone 5. 2x leeg op 1 dag.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sinds gisteren ben ik dev en heb ik vandaag IOS 7 er weer op terug. Nu zijn deze problemen weg?!?! Geen idee of het tussen mijn oren zit of niet Alleen de batterij is nog wel snel leeg. |
|
|||
|
|||
beste ,eerst 6.1.4 instaleren aanbieder aanpassen met ipcc bestand ,dan updaten naar ios 7 ,en bij mij werkt het lte ontvangst in oostende
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
deze stappen volgen
https://www.dropbox.com/s/0ycfdoe6r7...roximusLTE.pdf en nadien gewoon updaten naar ios 7. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Vraag, ik heb nu een week ios7 beta 1 draaien maar wil mijn iphone 5 weer downgraden naar 6.1.4. nu heeft mijn iphone netjes elke dag een icloud back-up gemaakt, weet iemand of je na het downgraden je icloud back-up (gemaakt door ios7) weer fatsoenlijk terug krijgt???
thanks. |
|
|||
|
|||
In principe kan men een backup van een hogere iOS versie niet terugzetten op een lagere iOS versie. Tenminste niet met een iTunes backup. Of het met een iCloud backup wel werkt weet ik niet zeker, die methode heb ik nog nooit gebruikt. Probeer het eens.
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|