Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Navigon crashed helaas nog steeds onder iOS 7 beta 2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Navigon crashed helaas nog steeds onder iOS 7 beta 2
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je kleur kan veranderen bij de toegangscode? Deze is nu een beetje oranje.
|
|
||||
|
||||
Dat ligt toch gewoon aan de achtergrondafbeelding??
|
||||
|
||||
Zou in het bedieningspaneel nog wel de optie voor VPN aan/uit zetten willen zien.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Iemand de Flickr en Vimeo integratie opgevallen in de instellingen
|
|
|||
|
|||
Release notes:
iOS 7 Beta 2 Change Log Now Available | BGR |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zal Navigon ook weer probleemloos werken op Beta 2, ik heb de kaartenupdate uitgevoerd in 6.1.4. dus als ik nu weer upgrade via Alt+ ''zoek naar update'' zal het waarschijnlijk weer probleemloos werken.
Edit: werkt inderdaad weer gewoon goed Laatst gewijzigd door shapezzz; 25-06-13 om 09:42. |
|
|||
|
|||
Ook het probleem met de Wi-Fi en het niet kunnen accepteren van het certificaat is opgelost in iOS 7 beta 2.
Kan nu weer gewoon verbinding maken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Meteen problemen met de ipad mini. Hangt op tijdsinstellingen en na reboot niet meer "online" te krijgen. Vanavond maar DFU_en
|
|
|||
|
|||
iPhone4: er lijkt zowel performance wise als optisch een flinke verbetering te komen met B2, bijv. Safari is gelukkig weer vlot en vloeiend, het blijft bij mij na wat spelen een reboot-feestje. Na update spontane reboots. Als ontwikkelaar kun je beter ook wachten op de release
|
|||
|
|||
De GUI van de iPhone 4 is nu weliswaar (semi)translucent. Soms iets te translucent, het Springboard wordt zwart en de icoontjes in de menubar beginnen te gloeien.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb hier momenteel hetzelfde probleem voor de beta 2 met m'n iphone 4
|
|
|||
|
|||
Beta 2 draait hier redelijk soepel op de iPhone4 (vergeleken met Beta 1) en prima op iPad Mini. Navigatie-apps als TomTom, Waze en Sygic doen het nu ook weer op de iPhone4 (en iPad).
ING app is niet te registreren (bij het invullen van beveiligingscode), net als de Rabobank app. ABN-app werkt wel prima, net als de meeste andere apps die ik gebruik. Voor iedereen die veel problemen heeft: device configureren als nieuw apparaat en dus geen back-up terugzetten! |
|
|||
|
|||
Vandaag mn ipad 2 naar IOS 7 beta 2 gebracht. Op zich stabiel, tevreden maar mis de weer app van Apple, helemaal niet aanwezig. Iemand enig idee? Zou m toch wel graag erop hebben ook....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juni 2013 om 00:40 ---------- By the way, mis wel meer apps merk ik al, geen aandelen app, geen weer app, geen dictafoon app.... wat mis ik hier? Of zijn dat apps die niet in IOS voor de ipad zitten? Kan iemand me vertellen welke apps er in IOS 7 beta 2 horen te zitten voor de iPad 2? BVD
|
|||
|
|||
Op de iPad Mini ontbreken die apps ook, zullen met een volgende Beta wel weer tegevoegd worden (net zoals Dictafoon in Beta 1 ontbrak).
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|