Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ach, deze over het hoofd gezien. Bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ach, deze over het hoofd gezien. Bedankt
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f22/media/f...lume-knop.html
Helaas zullen familieleden nog steeds filmpjes en foto's op zijn kop krijgen. Wanneer gaat Apple nu eens beseffen dat veel familieleden en vrienden van Apple gebruikers idiote bijlages meesturen. |
|
|||
|
|||
Dat beseft Apple al lang. Daarom zet de iOS Foto app in de EXIF metadata van de foto hoe die geroteerd is. Mail clients zoals de standaard Mail apps in OS X en iOS lezen de EXIF metadata en geven de foto correct weer. Ook goede fotobewerking software zoals iPhoto, Aperture, Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Elements, enz... doen dat.
|
|
|||
|
|||
Telkens als ik de kompas app opstart moet ik hem kalibreren. Meer mensen die dit probleem hebben?
|
|
|||
|
|||
De inhoud van de ipod-app & podcast was opeens helemaal leeg, meer mensen last gehad van dit probleem ?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of anderen hier 'last' van hebben, maar als ik op men lockscreen een liedje wil verder zappen, dan wil beweegt het hele scherm mee naar links of rechts.
Alsof dat ik wil unlocken. |
|
|||
|
|||
Heb je dat probleem met iOS 7 Beta 6?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 augustus 2013 om 16:21 ---------- ja had ik ook, de lijst van wat ik had stond er nog wel in, maar ze waren niet gedownload, dus ik moet opnieuw syncen... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal eens gaan kijken of daar over iets kan vinden.
Kunnen diegenen die iOS 7 Beta 6 gebruiken eens nakijken of de verjaardagen in Contacten om één (1) dag naar voor verschoven zijn? Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-08-13 om 18:26. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een rare GUI glitch gemerkt op een iPhone 4 met iOS 7 Beta 6. Ik ontgrendel de iPhone 4 en zie bovenaan links de Twitter app staan waar normaal gezien de Calendar app staat.
De Calendar app had het Twitter icoontje aangenomen. Na het openen van de Calendar was alles weer in orde. Twitter was de laatste app die ik op het toestel bijgewerkt hebt. |
|
|||
|
|||
Op mijn 4S met IOS 7 beta 6 kan ik de chatfunctie in whatsapp niet gebruiken zonder steevast een foutmelding. ook zie ik als ik navigon start de onderste balk dubbel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij hebt waarschijnlijk een serie OTA updates gedaan vanaf iOS 7 Beta 1 of 2. Indien dat zo is dan zit je nog met brakke disk images (ramdisk) uit die Beta's. De aanbeveling van Apple is dan ook om een nieuwe Beta met iTunes opnieuw te installeren (of te upgraden). Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-08-13 om 14:23. Reden: Syntax aangepast |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Skype werkt weer!
|
||||
|
||||
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|