Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jermo Het whatsapp .ipa bestand vanaf de pc met iFunbox op de iPad 2 geinstalleerd, zonder jailbreak. Ik weet niet waar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar jij allemaal mee bezig bent maar op zo'n manier test je een beta besturingssysteem niet. Voor het overige: pas maar heel goed op met die iFunboxerij op iOS 7 Beta.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb gemerkt dat als ik iets afsluit en naar het Berichtencentrum ga, er in de randen nog 'resten' van de app of scherm te zien zijn waar ik daarvoor in zat.
Zie die afbeelding. Vooral links en rechtsboven. |
|
|||
|
|||
Ik kan af en toe niet terug naar de app wanneer ik vanuit een app een afbeelding op full screen heb geopend. Hij reageert dan niet op de 'tap' om het menu weer tevoorschijn te krijgen. Ik moet dan eerst naar het Homescreen en daarna de app weer openen (welicht gemeld, maar iets met luiheid en geen zin om alle pagina's door te lezen).
Ow en ik heb één keer gehad dat het laatste scherm voordat ie op Standby ging als achtergrond op mn toegangsscherm kwam te staan. Dat was ook wel grappig. Laatst gewijzigd door maceddy; 15-07-13 om 18:28. Reden: aanvulling |
|
||||
|
||||
iOS 7 Beta 3 Bugs
Citaat:
Ook crashen Instellingen en Foto's redelijk vaak wanneer je een afbeelding voor de tweede keer als achtergrond wilt zetten, iTunes crasht redelijk vaak bij het downloaden van Media en ik heb veel nummers die staan als geïnstalleerd, maar gewoon niet afspelen; moet dan telkens alle muziek verwijderen en opnieuw downloaden. Klein dingetje... De icoontjes op de StatusBar (LS) zijn redelijk groot vergeleken wanneer de telefoon ontgrendelt is. Safari crasht ook redelijk snel wanneer je 10 of meer tabbladen open hebt. Wanneer je een app sluit vanuit de app switcher en terug gaat naar je Home screen, verdwijnt je wallpaper 99% van de tijd. Komt weer terug zodra je een app opstart. Wanneer je 2 à 3 apps tegelijk sluit vanuit de app switcher blijft er meestal een app open (zonder preview, alleen app icoontje). Ook zijn de screenshots/previews in de app switcher niet altijd up-to-date; vaak nog een eerder beeld uit de app dan waar je was. Parallax is af en toe nog wat trillerig/buggy en kost redelijk wat batterij heb ik het gevoel. (Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Parallax uit of Reduce Motion aan om uit te schakelen). De folder bug op het Dock is sinds beta 1 ook nog steeds aanwezig. Laatst gewijzigd door iMario; 15-07-13 om 19:15. |
|
|||
|
|||
Dat is dan één van die vele GUI glitches. Een heel vervelende bug: op het ene iDevice treedt de bug op en op een ander iDevice dan weer niet. De bug is ook moeilijk te rapporteren omdat er geen crash reports zijn. Ik gebruik nu Bugshot om zulke glitches te rapporteren.
|
|
|||
|
|||
Laatste dagen heb ik meerdere malen per dag dat ie compleet vast zit. Ik moet dan een hard reset doen. Eerste week totaal geen last van gehad.. Hopen dat b4 maandag uitkomt en dit probleem oplost
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hej gister geen update? Misschien met de hack te maken?
Wel een update voor osx hmm misschien vanavond |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nu op ios 7 beta 3 en wil beta 4 OTA binnen halen. Bij softwareupdate krijg ik de melding : " fout tijdens het zoeken naar software update ".
Iemand enige idee wat ik fout doe of hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS7 Beta 4 is erg smooth op de iPhone 4, zoals het nu is heb ik mijn keuze gemaakt, ik blijf de beta's en daarna GM's gebruiken tot de final uitkomt en dat gewoon naar final updaten. Maar goed, even getest welke apps wel, en welke niet werken, hier is mijn lijstje. Werkt wel: Yahoo Weer Gmail Tweakers App NOS AD TuneIn Radio NPO Gemist Google Maps Reclamefolder Youtube Capture SoundHound Speedtest Quick Scan (QR reader) Zedge 9292 My Vodafone Flow Free Minecraft Jetpack Joyride Temple Run Werkt NIET: Online TV van Telfort (crash bij laden) Google Vertalen (crash bij laden) Skype (crash bij aanmelden, haalt steeds alles binnen ook na uitzetten, iDevice moet opnieuw gestart worden om van de meldingen af te komen) Werkende apps met bugs: Youtube, als je uit de landscape komt dan strekt de hele app uit maar blijft de bovenbalk in de weg zitten, storend maar de app werkt gewoon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
HD Traffic van TomTom werkt weer Een aantal banken-apps werkt nog niet goed (Rabo, ING). |
|
|||
|
|||
Heb al reboot gedaan en ook al netwerkinstellingen gereset helpt niet. Erg vreemd, alle andere updates OTA gingen prima, blijf nu deze meldingen krijgen...
|
|
||||
|
||||
Op mijn iPad werkt National Geographic (magazine) en mijn KBC home-banking niet.
Beide al opnieuw geinstalleerd
|
|||
|
|||
@Joost1234: heb ik gedaan, nog steeds crash.
Dan maar geen Skype... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is dit inmiddels verholpen? ik heb hetzelfde probleem...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de rest vind ik dat alles al vlotter begint te werken. In safari heb ik ook gemerkt dat er een iCloud knopje staat. Ik weet niet of dat in de vorige beta ook al was, maar het valt me nu pas op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
OTA update geeft nog steeds de fout "Unable to Check for Update" |
|
|||
|
|||
Geen problemen gehad met update, behalve dat ik de helft van mn data moest verwijderen. Vind het een beetje raar dat een update van 260MB 1,7GB aan ruimte nodig heeft om te installeren. Dat wordt allemaal wel erg krap met een 8GB iPhone 4.
Verder heb ik het idee dat deze beta weer een stukje soepeler loopt dan de vorige. Weinig lag en programma's openen sneller. Nog weinig gekke dingen tegengekomen. De deep sleep bug lijkt ook verholpen en ik heb ook het idee dat de accu wat langer volhoudt. Gaat de goeie kant op!! |
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|