Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macmichel ...alleen Twitter app. (Originele) en twitterific werken bij mij niet helemaal lekker. Twitter (originele app) en Tweetbot werken hier perfect ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Inconsistente probleempjes kunnen ontstaan na een serie van OTA Delta-updates. Zeker als je bent begonnen met Beta 1 of Beta 2. Die probleempjes kunnen opgelost worden door iOS 7 Beta 5 met iTunes (11.1 Beta 1) te installeren en dan een backup terug te zetten. Dat is trouwens ook de aanbeveling van Apple en het eerste commentaar dat men van Apple krijgt na het indienen van een bug report. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Agenda traveltime
Hallo, sinds enige tijd draai ik Maverick, daar kan ik in de agenda functie de reistijd aanzetten. Op mijn iphone heb ik IOS 7 beta 5. Als ik een agenda item aanmaak op de macbook kan ik de functie reistijd wel aanklikken, maar in iOS 7 kan ik het niet vinden. Ook wordt de reistijd de wordt aangegeven in Mavericks niet gesynched met de Iphone/ipad. Iemand hier al ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Met iTunes 11.1 Beta 1 of 2) Met iTunes 11.0.4 + Mobile Device Installer Package of 3) Xcode 5 DP 5 + additional components anders kan je de iTunes fouten 3000 en 4027 krijgen. Succes gewenst. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-08-13 om 11:17. Reden: Foute versie iTunes |
|
||||
|
||||
Beste,
Ik heb op mijn iPhone 5 en ipad 3 iOS 7 beta 5 staan, met geristorneerde UDID's. Nu werd er bij de aankondiging van iOS 7 duidelijk gezegd dat (wat in iOS 6 niet kon) iMessage berichten beten geschroniseerd worden. Als ik nu een iMessage bericht stuur via mijn iPhone, dan komt hij ook te staan op mijn ipad, dus dat is allemaal goed. Maar als ik het bericht vervolgens verwijder op bijvoorbeeld mijn iPhone, is hij niet weg op mijn ipad. Weet iemand hoe dat kan? Of weet iemand hoe dat mogelijk te maken ????? Ik hoor graag van u
Stay Hungry ... Stay Foolish Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-08-13 om 11:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: ik kan de oude versie iTunes nergens terug vinden |
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk. Het Mobile Device Installer Package downloaden uit het iOS Dev Center -> iOS 7 SDK Beta en installeren. Dit werkt echter alleen op een Mac, niet op een Windows computer.
Ik heb mij vergist. Het moet iTunes 11.0.4 (voor de Mac) zijn. Heb het bericht ondertussen aangepast. |
|
|||
|
|||
Dan ligt daar het probleem. Ik moet dus gewoon heel snel een mac zien te regelen. Iig bedankt voor je behulpzaamheid!
|
|
|||
|
|||
Ik heb (via mijn werk) interne bronnen vernomen dat apple IOS 7 in het weekend van 7 September wil uitbrengen.. in iedergeval dat is nu het nieuws wat ik heb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OK. Heb je een toegangscode ingesteld?
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|