Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Ik heb toch ios 6.1 erop gezet omdat er toch vage bug in beta 2 zaten zoals als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Had mijn vriendin ook, als je 1 of 2 foto's schoot herstarten de telefoon.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb ik hier niet, misschien heeft het te maken met cache management. Probeer alle andere apps die op de achtergrond open zijn te sluiten. Maak dan een aantal foto's. Je zult zien dat het zonder problemen werkt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zal het advies doorgeven, ik ben zelf gedowngrade want het zou vervelend zijn als klanten bellen dat ik dan een aantal keer vastloop . Het is heel mooie versie van iOS en ik doe m'n best om geduldig te wachten totdat die officieel wordt uitgebracht. Dan heb ik tenminste weer een avond vol plezier aan het updaten van m'n iPhone en iPad en dan zijn tenminste ook het merendeel van de Apps aangepast voor iOS 7.
|
|
||||
|
||||
Net iOS 7 Beta 3 geïnstalleerd en Navigon start weer op, nu even de kaarten installeren en kijken of het ook goed werkt...
|
|
|||
|
|||
iOS 7 Beta 3 loopt af op donderdag 27 augustus 2013.
|
|
||||
|
||||
Das mooi, dan kan ik dus gewoon met iOS 7 op vakantie
|
|
||||
|
||||
Lees dat bij veel mensen de sim vergrendeld blijft, wat ze ook al geprobeerd hebben. Loop hier zelf ook tegen dat probleem aan. Nog even verder testen....
Oplossing: put your phone in airplane Mode...reboot the phone....deactivate Airplane mode...voila!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier ook geupgrade naar beta 3. Vervelende nieuwe bug is dat bij het toevoegen van een foto aan een iMessage bericht de iMessage app crasht. Hebben jullie dat ook?
|
|
|||
|
|||
Yep. Navigon draait nu op een maagdelijke iPhone 4/4S met iOS 7 Beta 3 zonder dat de dylib crashen. Ook tijdens een update/installatie van de kaarten crashen de dylib niet meer.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan mn GMail niet openen. Hij lijkt de mail wel op te halen. Bij Alle Inkomende zie ik netjes de mails staan die in mn Gmail binnenkomen, maar onder Postbussen of Accounts kan ik Gmail niet openen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb er momenteel 2001 in mijn filmrol staan ...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In Beta 3 is het niet mogelijk om TomTom Traffic te activeren/herstellen (het toetsenbord verschijnt niet in beeld, zelfde probleem als bij de app van Rabobank en ING). Verder redelijk positief over B3 na 1 dag. Zowel op de iPad mini als iPhone4 loopt het redelijk soepel en stabiel. Uiteraard is het nog een beta en moeten er nog dingen verbeterd worden.
|
|
|||
|
|||
Heb sinds gisterenavond ook ios 7 beta op men iPad staan. Ziet er alvast mooi uit. Alleen is het in combinatie met het oude type icoontjes wel wat lelijk en druk. ( ik bedoel alle niet Apple apps)
Voorlopig nog geen problemen gehad. 1x is 'instellingen' afgesloten terwijl ik er in bezig was. Ook beetje jammer dat als je in een app gaat, je nog het oude toetsenbord krijgt. |
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|