Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sniper78 Iemand een idee wanneer de beta 3 uitkomt? Hier loopt de beta 2 vrij vlot. Heel soms een restart 8 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt IOS 7 wel goed. Alleen jammer dat het op iPhone 4 soms wat langzaam gaat....
|
|
|||
|
|||
Na bijna een week gewerkt te hebben met Beta 2 ben ik nog steeds positief over iOS 7. Ik heb 1 crash per dag en dat mag best voor een beta.
Sommige apps (bv. Sonos) crashte regelmatig, maar na verwijderen van de app en deze er opnieuw op te zetten werkt het weer perfect. Positieve ervaring dus en ben erg benieuwd naar Beta 3! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
volgens de FB pagina:
"Ok , We can Confirm Beta 3 is Coming on July 8th"
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Was wel blij met beta 1 maar beta 2 wordt ik gek van, regelmatig doe ik een reset en ook regelmatig dar apps crashen zoals de fotoapp.
Wachten op de release van b3, denk dat dit maandag zal gebeuren.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou, laat maar komen dan. Ik word langzaamaan gek van beta 2
|
||||
|
||||
Ik ook. 2 de keer in een paar dagen tijd dat het scherm nier meer reageert.
Kan dus niet ontgrendelen, geen gesprek aannemen. Straks nog maar eens aan de Mac hangen, dat hielp vorige keer icm een paar harde resets ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus geen gedoe met harde resets en koppelen aan mac. Succes, laat even weten of het je gelukt is |
|
|||
|
|||
Van het weekend heb ik iOS 7 beta 2 gedraaid op m'n telefoon, ik ben ronduit verslaafd aan het uiterlijk van het OS maar qua 'battery life' en stabiliteit is het simpelweg nog niet goed genoeg om op een productie telefoon te draaien.
Dat risico nam ik dan ook, na 2 dagen iOS 7 te hebben gedraaid en 4 keer op te hebben geladen heb ik iOS 6 weer geïnstalleerd. Ik ga m'n best doen om geduldig tot september te wachten op de final release en dan zal ik met veel plezier updaten. |
|
||||
|
||||
@Bluevoice
... warempel ... Bedankt, was ik niet vanop de hoogte. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En gelukkig heb ik Siri niet uitgeschakeld op iOS7
Dat was wel het geval op iOS6 ... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb toch ios 6.1 erop gezet omdat er toch vage bug in beta 2 zaten zoals als ik een foto wou maken hij ging herstarten enz. nu weer terug in de hoop dat beta 3 vanavond komt
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|