Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maceddy Verder vind ik nog een inconsistentie (wellicht nog iets voor de volgende beta). In het notificatiescherm kun je van vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De App Store is niet veel meer dan een browsertje dat anders werkt dan het notificatiescherm. Misschien is dat de reden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen allen,
Vrijdag heb ik de IOS 7 beta 6 geinstalleerd. Liep tot en met zaterdag avond als een zonnetje. Echter is mijn iphone in de nacht van zaterdag op zondag leeggeraakt en dus uitgevallen. Na veel lezen op het forum heb ik hem in de lader gedaan en 12 uur gewacht. Echter geeft hij nog steeds geen teken van leven. Ik heb inmiddels een hard-reset geprobeerd, evenals aan de computer hangen. I-Tunes herkent de telefoon niet. Ook krijg ik het bekend appel-tje of lege batterij teken niet te zien.. Iemand tips dan wel een idee? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2013 om 09:15 ---------- Ook de DFU-mode wordt niet herkend... HELP! |
|
|||
|
|||
Als een harde reset niet werkt als de iPhone met de originele Lightning kabel is aangesloten op de originele lader en als het toestel ook niet in DFU mode wil gaan is er een serieus probleempje denk ik.
Er is wel iets bekend over een zgn. "Deep Sleep Bug" maar die kan tijdelijk opgelost worden met een harde reset. Hoe heb je trouwens iOS 7 Beta 6 geïnstalleerd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Via ispw software option update in itunes.. liep prima echter na leegloop batterij doet hij het niet meer... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 augustus 2013 om 11:28 ---------- ga er van uit dat dat bestand uit het Dev Center komt. Wellicht mijn vraag dus niet goed geformuleerd: is dat te controleren? In dagt geval zou het een batterij kwestie kunnen zijn? Na mijn vakantie en update na 6.1.4 ondervond ik ook al hinder met de batterij.. Vandaar ook de update naar IOS 7. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik lees in een ander forum wel dat er iOS 7 Beta 6 .ipsw bestanden rondzwerven op het internet met aanpassingen om een "security check" in iTunes 11.0.5 te omzeilen. En in het iOS Dev Center lees ik het volgende: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Neem contact op met de Apple Store (Genius Bar). Als het probleem werd veroorzaakt door iOS 7 Beta heb je geen garantie. Werd het probleem veroorzaakt door een defecte accu heb je waarschijnlijk wel garantie.
|
|
|||
|
|||
Vanaf ongeveer het begin draai ik iOS 7. Dit is altijd in de veronderstelling geweest dat mijn UDID geregistreerd was. Een vriend heeft mijn UDID op zijn school account ingevoerd. Dit leek goed te gaan.
Sinds beta 4 of 5, kon ik opeens mijn iPhone niet meer updaten, er stond telkens dat hij al up-to-date was. Vanochtend werd ik wakker en deed mijn iPhone niets meer, behalve het instel scherm waarin ik de iPhone moest activeren. Dit activeren lukt absoluut niet. Nu kan ik de iPhone terugzetten naar iOS 6.1.4 (geloof ik), maar het probleem is dat ik dan een gat in mijn reservekopie heb! Die geeft deze code op dit moment namelijk: Wat is nu het handigst te doen? Eventueel kan ik ook m'n UDID nu alsnog laten registreren ergens voor $10 zodat ik zeker weet dat het goed geregistreerd staat, maar lost dat dat het probleem op? Thanks! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jouw probleempje kan opgelost worden door iOS 7 Beta 6 uit het iOS Dev Center te downloaden. Om iOS 7 Beta 6 te installeren/upgraden heb je ook nog iTunes 11.1 Beta 2 + Mobile Device Installer Package nodig. Die kan je ook downloaden uit het iOS Dev Center. Dit werkt alleen als het UDID geregistreerd is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe krijg ik het in dat geval opgelost? |
|
|||
|
|||
Misschien aan die vriend vragen:
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Hij kan als student geen beta's downloaden, zegt hij.. In ieder geval bedankt voor je hulp tot zover!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat ik eerst niet durfde maar toch gewoon gedaan heb, beta 6 gedownload via torrents, en gewoon in m'n huidige iTunes via option + update geinstalleerd! Werkt weer!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Batterij issue / waterschade.. Beetje jammer... Geen garantie uiteraard. Nieuwe gehaald |
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|