Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joost1234 Zijn hier nog reacties op gekomen? Wel interessant waarom het met Windows wel kan... Nee, geen enkele reactie waarom dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het zelf geprobeerd met Windows 8. Ik heb echter geen "echte" Windows computer maar een Mac met native Windows 8 op een Bootcamp partitie. Ook ik krijg bij de installatie van iOS 7 Beta 6 met iTunes 11.0.5 de foutboodschap "firmware not compatible". Het is dezelfde firmware die ik op een Mac wel kan installeren (met iTunes 11.1 Beta 2 + Mobile Device Installer). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Toch werkt het echt, gisteravond nog iOS 7 B6 op een iPhone4 gezet met iTunes 11.0.5.5. Ook bij een iPhone5 en een iPad Mini lukt het zonder enig probleem (Win7 Home Premium).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er al iemand deze bugs tegengekomen op een iPad? En zo ja, op welke iPad met welke versie van iOS 7 Beta?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb de laatste iOS 7 beta versie op mijn iPad. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Synchroniseer de iPad met iTunes. Ga dan voor dat stack shot eens kijken of er iets staat in de onderstaande directory: C:\Users\[Your_User_Name]\AppData\Roaming\Apple Computer\Logs\CrashReporter\MobileDevice\[Your_Device_Name]\ Er zou iets moeten staan zoals stacks-yyyy-mm-dd-xxxxxx.log |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je die iPad ooit al eens gesynct hebt, onder iOS 6.1.x bijvoorbeeld, zou dat geen probleem mogen zijn. Doe het wel met iTunes 11.0.5.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen. Deze ochtend heeft mijn iPad een update gedaan van een app die niet eens op mijn iPad staat.
Zeer bizar. |
|
|||
|
|||
Wellicht staat die app wel op je iPone en heb je op de iPad 'automatisch downloaden' aan staan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gezien. Ik zal het vanavond doorsturen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 september 2013 om 10:02 ---------- Citaat:
De app staat niet op men iPhone en automatisch downloaden staat uit. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vergeet niet dat de laatste beta inmiddels (intern bij Apple) waarschijnlijk al 2 maanden oud is... Ik vermoed dat de meeste bugs inmiddels wel opgelost zijn.
Morgen zal de GM uitkomen en dan gaan we zien wat voor moois er komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van mij staan er nog vijf (5) "serious bugs" open die erkend zijn door Apple. Het waren er eigenlijk nog maar vier (4). Eentje werd gesloten als "duplicate" en ook de "duplicate" werd gesloten. Die "duplicate" is verleden vrijdag weer geopend. Een regressie bug dus. |
|
|||
|
|||
iOS 7 GM is uit en staat in het iOS Dev Center.
|
|
|||
|
|||
En iCloud Keychain is verdwenen. Die komt naar verluidt eerst terug met de release van OS X 10.9 Mavericks.
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|