Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) timosha, de iOS 7 GM en de "publieke release versie", hebben deze dezelfde build number? Is bijvoorbeeld de groote van het iOS 7 bestand ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
timosha, de iOS 7 GM en de "publieke release versie", hebben deze dezelfde build number? Is bijvoorbeeld de groote van het iOS 7 bestand ook hetzelfde? Of worden er bij de publieke release toch wat dingen aangepast?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vriendelijk bedankt. En hoe zit het met de agenda? Een familielid is ontwikkelaar en heeft een iPhone 4s met iOS 7 GM. Hij kan niet zien wat er op zijn agenda staat voor deze en de volgende dag. (via het notificatiecentrum) Via de agenda app is het wel te zien.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad. Ik heb een bug report ingediend maar dat werd na een paar uur terug gesloten als zijnde een duplicaat van een bug report dat al opgelost was.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iOS 7 Beta GM is inderdaad een zeer leuke systeempje . Geluidjes die toegevoegd zijn en de echo zijn allemaal kleine dingen die een klant toch tevreden maken. Alleen is er voor mij het probleem de "battery life drain". Ik heb hem dus opgeladen, en ik ben van 100% naar 75% gegaan in een klein uurtje. Dit met alleen eventjes op facebook en een berichtje sturen. Ik merk al sinds de Beta dat mijn iPhone 4s een battery drainer is met iOS7. Iemand fixjes hiervoor, want het begint erg irritant te worden!
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet veel mijn geluid aan, maar volgens mij heb ik een ander geluidje bij het aansluiten op de stroom of computer.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IOS 7 panoramic wallpaper
Ik heb net ios 7 op mijn 4s geinstalleerd alles werkt prima, alleen die panoramic wallpapers doen het niet. Ze komen wel als achtergrond maar bewegen niet mee. Iemand anders ook dit probleem?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is die functie sinds iOS 7 beta 6 niet meer beschikbaar. Het enige wat de wallpaper doet is licht meebewegen.
De dynamische wallpapers hebben wel bewegende elementen erin. |
|
|||
|
|||
Wat jammer, vond het wel leuk. Nu doe ik bijna nooit wat met die panorama foto's.
|
|
||||
|
||||
Jep, same here. Moest het nu nog een leuk geluidje zijn ...
|
|
||||
|
||||
Ach, ik vind het beter dan dat het vrij harde geluid van voorheen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar nog niets van gemerkt op een iPhone 4/4S. Op het iOS 7 Dev Forum is vandaag wel een nieuw topic verschenen met de titel "Horrible battery drain". De berichten zijn echter nogal subjectief.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is mijn batterij ook al half leeg na 2,5/3 uur...
|
|
|||
|
|||
Kan je mij linken naar deze? Ik zie hem namelijk niet? Velen zeggen een clean restore (dus fresh install, zonder een backup erop zetten) helpt goed. Dit omdat sommige apps nog hiervoor zorgen.
|
|
|||
|
|||
Dit is het topic van vandaag:
https://devforums.apple.com/thread/204375?tstart=0 En als je zoekt met het zoekbegrip "battery drain" kom je nog een aantal oudere topics tegen: |
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|