Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wvy Ik heb nog een mobileMe email-adres in gebruik. Ja, ik ook. Ik zal die iPhone 4 en 4S nog eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik krijg wel melding dat er nieuwe mail is maar deze blijft ongelezen staan tot ik de mail-app open, dan pas synchroniseert mijn mailbox.
Voordien deed de mail-app dit in de achtergrond. Zodra ik mijn (MobileMe) mail had gelezen op een ander toestel kwam dit overal als 'gelezen' te staan.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@wvy
Op een cleane iPhone 4S kan ik het probleem reproduceren. Op een cleane iPhone 4 niet, die volgt Mail op een Mac. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag over de Golden Master. Moet ik deze morgen als iOS7 officieel uitkomt nog updaten of verwijderen?
Of is de Golden Master precies gelijk aan de officiële versie die morgen uitkomt? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
komt de final version morgen gewoon bij instellingen>software update te staan als ik op de golden master zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de antwoorden! Het werkt namelijk nog niet perfect op mijn iPhone 4s. Misschien komt dat wellicht omdat het toestel al wat ouder is. Op een 5 draait het allemaal enorm goed.
Klopt het trouwens dat je op een iPhone 4S geen weerbericht in het ''Vandaag'' scherm ziet? |
|
|||
|
|||
Ik zit nog steeds vol smart te wachten op de update van itunes waarmee ik mijn 4S weer kan synchroniseren. Had er toch ook volgens dit forum gisteren al moeten zijn?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 september 2013 om 10:48 ---------- Kunnen we nu ook stilletjes de conclusie trekken dat IOS7 vandaag ook niet voor het grote publiek uitgebracht gaat worden? Neem aan dat beide updates tegelijk uitbrengen niet een groot succes is voor de servers van Apple. |
|
|||
|
|||
iTunes 11.1 voor Windows zal vanavond wel verschijnen met de release van iOS 7. Houdt onderstaande link in de gaten:
http://support.apple.com/downloads/ |
|
|||
|
|||
Laten we het hopen. Beetje vreemd dat ze dat dan niet eerder gedaan hebben zoals verwacht.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt.
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|