Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha OK. Heb je een toegangscode ingesteld? Ja. Inderdaad....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle developer systemen zijn weer bereikbaar:
https://developer.apple.com/support/system-status/ Het lidmaatschap in de Developer Programs werd met één maand gratis verlengd. |
|
||||
|
||||
Weet iemand al of Skype bruikbaar is op iOS7?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iOS 7: kan geen apps downloaden of updaten
Hi,
Ik heb sinds iOS 7 beta 3 het probleem dat ik geen apps meer kan updaten of downloaden via de App Store. Het volgende heb ik geprobeerd: - Rebooten van device - Harde reset (home + power button) - Alle instellingen gereset (geen volledige reset) - Uitgelogd en weer opnieuw ingelogd uit de App Store, met en zonder reboot Vreemde van het verhaal is dat het via mijn iPad mini waar ook iOS 7 beta 5 op draait alles naar behoren werkt. Info over mijn iPhone: OS: iOS 7 beta 5 (build no. 11A4449a) Device: A1429 (32GB iPhone 5 GSM) UDID: geregistreerd, betaald developer Heeft iemand een idee? Remco p.s.: bug report is reeds aangemaakt bij Apple, maar na 5 dagen nog geen response op ontvangen. |
|
|||
|
|||
Sorry, maar dit hoort thuis in het developer gedeelte van het forum. Niet in 'iPhone algemeen'.
Hier kan/mag niemand je helpen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb in Beta 5 dit zelfde probleem. Inmiddels een behoorlijke berg apps die een update nodig hebben staan, maar ze willen niet updaten. De status veranderd naar wachten... en daar blijft hij dan op staan.
Ga het nu maar even proberen via iTunes.... Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je oplossing in het developer forum (restore) heeft mijn probleem opgelost, bedankt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zoek mijn iPhone werkt niet met huidige beta-versie.
Wanneer ik de app opstart kan hij de apparaten vinden maar wanneer ik een kaartdetail wil dan vlieg ik uit de app. Nog iemand dergelijk probleem? (de app reeds opnieuw geinstalleerd)
|
|||
|
|||
|
Labels |
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.2 Golden Master blijft die? | Hollywoodthehell | Ontwikkelen voor iOS | 10 | 14-11-10 21:23 |
|
|