//

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master

Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Staat ook op mijn iPad mini. Ziet er goed uit en werkt ook redelijk goed (buiten enkele schoonheidsfoutjes) Wel al een paar keer gehad dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 10-07-13, 06:37
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Staat ook op mijn iPad mini. Ziet er goed uit en werkt ook redelijk goed (buiten enkele schoonheidsfoutjes)

Wel al een paar keer gehad dat ik de app's niet kon afsluiten ... ik kreeg een leeg scherm. Na de iPad mini terug te hebben opgestart kon ik de openstaande app's afsluiten.

Enkele app's werken nog niet (zoals KBC banking )

Na beta 1 & 2 is deze beta best wel bruikbaar maar ik wacht nog eventjes alvorens mijn iPhone 4S om te schakelen ...
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 10-07-13, 07:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Staat ook op mijn iPad mini. Ziet er goed uit en werkt ook redelijk goed (buiten enkele schoonheidsfoutjes)

Wel al een paar keer gehad dat ik de app's niet kon afsluiten ... ik kreeg een leeg scherm. Na de iPad mini terug te hebben opgestart kon ik de openstaande app's afsluiten.

Enkele app's werken nog niet (zoals KBC banking )

Na beta 1 & 2 is deze beta best wel bruikbaar maar ik wacht nog eventjes alvorens mijn iPhone 4S om te schakelen ...
Ja op iPhone zal het ook wel heel mooi zijn, maar ik sta daar nogal voorzichtig tegenover. Zeker nu dat ik hem veel nodig heb voor men werk.

Dus moet hij wel 100% betrouwbaar zijn.
  #323  
Oud 10-07-13, 08:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Ook beetje jammer dat als je in een app gaat, je nog het oude toetsenbord krijgt.
Ja, er is nog wat werkt werk aan de winkel voor de ontwikkelaars van die apps.
  #324  
Oud 10-07-13, 09:37
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, er is nog wat werkt werk aan de winkel voor de ontwikkelaars van die apps.
Idd. Maar dat zal pas gebeuren als iOS 7 officieel uitkomt, denk ik persoonlijk.

Ook als ik een app sluit, dan komt er voor een seconde een zwarte streep onderaan mijn scherm. Waarschijnlijk nog een schoonheidsfoutje.
  #325  
Oud 10-07-13, 09:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Waarschijnlijk nog een schoonheidsfoutje.
Ik heb geen iPad Mini maar ook op een iPhone 4 en 4S zijn er af toe wat GUI glitches. In iOS 7 Beta 3 in ieder geval minder dan in Beta 2 (bij mij tenminste).
  #326  
Oud 10-07-13, 10:59
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ze maken goeie vooruitgang met de bèta's! 3 is al erg lekker, kijk al uit naar beta 4 op de 22ste.
  #327  
Oud 10-07-13, 21:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Idd. Maar dat zal pas gebeuren als iOS 7 officieel uitkomt, denk ik persoonlijk.
De App Store aanvaardt nog geen apps die met Xcode 5, noodzakelijk voor iOS 7, gemaakt zijn. Waarschijnlijk worden iOS 7 apps eerst aangemonen in de App Store met de release van de iOS 7 en Xcode 5 Golden Masters.
  #328  
Oud 10-07-13, 22:39
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De App Store aanvaardt nog geen apps die met Xcode 5, noodzakelijk voor iOS 7, gemaakt zijn. Waarschijnlijk worden iOS 7 apps eerst aangemonen in de App Store met de release van de iOS 7 en Xcode 5 Golden Masters.
Ja dat had ik al wel gedacht. Is logisch ook he. Daarnet bleef een app even bevroren. Maar duurde niet lang.

Ook als er meldingen binnen komen terwijl je typt, lijkt het toetsenbord soms letters dubbel te typen.
  #329  
Oud 12-07-13, 00:36
Joas Joas is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Is het iemand opgevallen dat de autocorrect het woord emailadres vervangt in emialadres? Zat deze fout ook in iOS 6 of niet?
  #330  
Oud 12-07-13, 07:33
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joas Bekijk bericht
Is het iemand opgevallen dat de autocorrect het woord emailadres vervangt in emialadres? Zat deze fout ook in iOS 6 of niet?
Heb het net getest, maar op iOS 6.1.3 en op 7.0 krijg ik beide 'emailadres' en soms 'e-mailadressen'. Maar nooit verkeerd geschreven.

Wat ik wel heb is dat men mail niet meer automatisch binnen komt sinds ik iOS 7.0 op men iPad heb staan.
  #331  
Oud 12-07-13, 08:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Wat ik wel heb is dat men mail niet meer automatisch binnen komt sinds ik iOS 7.0 op men iPad heb staan.
Met iCloud Mail ben ik dat probleem nog niet tegengekomen.
  #332  
Oud 12-07-13, 09:04
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Hier komen ze ook niet automatisch binnen op de iPad mini ...(iCloud & Imap email-adressen)
  #333  
Oud 12-07-13, 09:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hier komen ze ook niet automatisch binnen op de iPad mini ...(iCloud & Imap email-adressen)
Ik heb geen iPad mini. Op een iPhone 4 en 4S heb ik die problemen niet met iCloud Mail (andere mail providers gebruik ik niet). Kijk eens op het iOS 7 Beta Livability forum daar staan meerdere topics over probleempjes die typisch zijn voor de iPad mini.
  #334  
Oud 12-07-13, 10:45
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Hier ook geupgrade naar beta 3. Vervelende nieuwe bug is dat bij het toevoegen van een foto aan een iMessage bericht de iMessage app crasht. Hebben jullie dat ook?
Dit probleem heb ik ook! Als ik het via de foto app doe, dan crasht iMessage niet . Het is alleen wat onhandiger om het op die manier te doen. Tevens crashen wel wat meer apps heb ik het idee met beta 3. Echofon crasht ook om de haverklap. Met beta 2 had ik daar allemaal weinig last van. Tevens heb ik het idee dat mijn batterij duur korter is geworden. Nu is dat vrij normaal met beta software, maar na een paar uur uit de oplader hebben gehaald, zit ik al op 80% en ik heb de iPhone getweaked om het meeste uit de batterij te halen.
  #335  
Oud 12-07-13, 10:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moumentai Bekijk bericht
Dit probleem heb ik ook! Als ik het via de foto app doe, dan crasht iMessage niet .
Over dit bugje zijn al verschillende bug reports ingediend, althans volgens het Developer forum. De bug treedt niet op elk toestel op.
  #336  
Oud 12-07-13, 18:25
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Heb het net getest, maar op iOS 6.1.3 en op 7.0 krijg ik beide 'emailadres' en soms 'e-mailadressen'. Maar nooit verkeerd geschreven.

Wat ik wel heb is dat men mail niet meer automatisch binnen komt sinds ik iOS 7.0 op men iPad heb staan.
Opgelost. Account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan alle instellingen nagelopen.

Nu zou het moeten werken, maar krijg ik net nu geen mails meer wss.
  #337  
Oud 13-07-13, 11:23
Jermo Jermo is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik heb Whatsapp op mijn iPad 2 iOs 7 beta 3 geinstalleerd met iFunbox en het werkt.
Kan dit een teken zijn dat whatsapp ook geschikt wordt voor de iPad, of zal dat later weer veranderen ?
  #338  
Oud 13-07-13, 11:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jermo Bekijk bericht
Kan dit een teken zijn dat whatsapp ook geschikt wordt voor de iPad, of zal dat later weer veranderen ?
Nee, dat is geen teken dat Whatsapp geschikt wordt voor de iPad. Dat betekent iets anders dat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal veranderen.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 13-07-13 om 12:31. Reden: Taelvauten
  #339  
Oud 13-07-13, 13:13
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jermo Bekijk bericht
Ik heb Whatsapp op mijn iPad 2 iOs 7 beta 3 geinstalleerd met iFunbox en het werkt.
Hoe heb je dit gedaan?? IOS 7 is toch niet te jailbreaken? En om apps op de iPhone/iPad te installeren, moet het toestel toch voorzien zijn van een jailbreak?
  #340  
Oud 13-07-13, 14:23
Jermo Jermo is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Hoe heb je dit gedaan?? IOS 7 is toch niet te jailbreaken? En om apps op de iPhone/iPad te installeren, moet het toestel toch voorzien zijn van een jailbreak?
Het whatsapp .ipa bestand vanaf de pc met iFunbox op de iPad 2 geinstalleerd, zonder jailbreak.
Discussie gesloten

Labels
backup, berichten, ios 7, ios 7 beta 5, ios7, iphone, sms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS 4.2 Golden Master blijft die? Hollywoodthehell Ontwikkelen voor iOS 10 14-11-10 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.