contacten zijn weg na lock knopje en home tegelijk ingedrukt gehouden discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb ff home en dat lock knopje tegelijk in gedrukt en na dat waren alle telefoon contacten weg ;( gelukkig kan ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten zijn weg na lock knopje en home tegelijk ingedrukt gehouden
hoi
ik heb ff home en dat lock knopje tegelijk in gedrukt en na dat waren alle telefoon contacten weg ;( gelukkig kan ik er paar terug halen met whatsApp maar verder niet. en ik zit op verkantie dus ik kan ze niet via iTunes terug halen. iemand andere tips? thanks alvast Gr Milan1nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zijn probleempjes waar je "ff" rekening mee moet houden als je een Beta besturingssysteem gebruikt (en een harde reset uitvoert). Zonder het terugzetten van een backup ga je die contacten niet terugkrijgen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten op mijn iphone zijn weg | vivanco11 | iPhone algemeen | 7 | 28-05-13 18:17 |
alle contacten op mijn iphone 4 zijn weg | vierelfjes | iPhone algemeen | 15 | 06-02-12 17:31 |
iPhone home knopje werkt niet meer | JerrOoenn | iPhone algemeen | 0 | 04-08-11 12:39 |
knopje bovenop weg!! | Bollie1 | iPhone algemeen | 6 | 17-01-09 14:25 |
Home knop blijft ingedrukt | woe88 | iPhone algemeen | 4 | 11-01-09 10:01 |
|
|