UDID registreren met 100% bewijs en uitleg discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) tegenwoordig heb je vele fake UDID registratie's voor IOS 7 ze bieden je een service aan voor geld maar achteraf blijkt dat je helemaal niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UDID registreren met 100% bewijs en uitleg
tegenwoordig heb je vele fake UDID registratie's voor IOS 7 ze bieden je een service aan voor geld maar achteraf blijkt dat je helemaal niet geregistreerd bent om IOS7 te gebruiken hier bij bied ik mij hulp aan om mensen uit de problemen helpen met IOS 7 en UDID registratie's ik ben zelf een IOS developer dus eerste 100 mensen goodluck
meer info en bewijs ? bereiken via mail : .... Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-08-13 om 07:56. Reden: Mail adres verwijderd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij mag dat niet.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hiervoor is je developer account niet bedoelt. Daarom voor nu een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 UDID bij meerdere Developers registreren | Beaux | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 24-08-11 13:11 |
Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash | S¡mon | Chat en geruchten | 24 | 06-06-10 18:48 |
|
|