//

Ontwikkeling App: BCFI

Ontwikkeling App: BCFI discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kan ook phonegap gebruiken. Heb ik ook tijdje mee gewerkt, en kan je goede apps mee maken die ook door Apple geaccept worden over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-11-10, 18:50
sukk1e's schermafbeelding
sukk1e sukk1e is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 134
Standaard

Je kan ook phonegap gebruiken.

Heb ik ook tijdje mee gewerkt, en kan je goede apps mee maken die ook door Apple geaccept worden over het algemeen. Dit kan je dan doen in html, css en javascript.
Ook de features van de iPhone kan je erin gebruiken zoals gps, camera, accel. en nog aantal.

Ontwikkeling kost minder tijd , je kan een app lekker generiek houden en zo apps in paar weken tijd al uitrollen.

Het is natuurlijk geen vervanging van objective-c, maar zeker het kijken waard bij applicatie waar alleen informatie moet worden opgehaald.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-12-11, 12:41
DrBob DrBob is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb besloten dit draadje weer op te pakken. Volg de ontwikkeling en verwikkelingen via een blogje. Wat mij betreft kan een eerste versie al beschikbaar zijn in de appstore binnen enkele weken.
  #23  
Oud 23-12-11, 16:10
nop nop is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Valkenburg
Berichten: 46
Standaard

Leuk dat je je voortgang met ons deelt. Ik las dat je een soort 'siterip' hebt gedaan?
Met omzetten van databases kan ik je eventueel helpen. Ik converteer vaak stokoude datastores (zoals dbase/ingres en oude oracle versies) naar nieuwere platforms. MySQL/SQLite en hoge Oracle versies (9+)
__________________
iPhone/iPad ontwikkelaar http://www.ddq.nl
  #24  
Oud 23-12-11, 19:26
DrBob DrBob is offline
• iOS 3.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 13
Standaard

De huidige versie van de app is gebaseerd op downloadbare html, zoals beschikbaar op de site van de BCFI.

De iPhone app is beschikbaar en hier te downloaden. Positieve commentaar in de App Store stimuleert mij tot doorontwikkeling van dit appje!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help met ontwikkeling timo395 Ontwikkelen voor iOS 4 14-02-11 15:20
App in ontwikkeling doorsturen pietknurft Ontwikkelen voor iOS 3 20-09-10 16:47
Developer gezocht voor ontwikkeling app Nemisis2003 Archief 0 14-06-09 18:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.