Kan je er zelf 1 gratis maken? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ben er zelf ook mee bezig maar krijg deze error ben er al zeker 6 weken mee bezig om op installer te krijgen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben er zelf ook mee bezig maar krijg deze error
ben er al zeker 6 weken mee bezig om op installer te krijgen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat een gedoe over 100 dollar. Als het nou voor jezelf is ok, dan is het nog eventueel te begrijpen, maar 100$. Als je het verkoopt voor +-1$ dan heb je binnen 100 downloads het al terug of je wacht tot je meerdere apps klaar hebt om ze tegelijk te releasen? |
|
||||
|
||||
Ik wilde ook gaan beginnen met programmeren maar heb een probleem met het signeren van de software. ik kan in cydia geen Idid vinden en kan hem dus niet signeren.
EDIT: heb het al gevonden ik zocht op idid ipv Ldid. heb alleen nog een error met een library wat ie niet kan vinden bij het builden. Code:
ld: library not found for -lgcc_s.10.5 Laatst gewijzigd door robbiedobbie; 30-04-10 om 20:25. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan je gratis Iphone Applicaties maken | koninglol | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 08-04-10 19:06 |
zelf themes maken | Shorty007 | Jailbreak apps en thema's | 28 | 31-12-08 11:57 |
Zelf applicatie's maken. | stijnh | Archief | 2 | 19-06-08 11:53 |
Windows: Zelf Beltonen Maken | mahonie007 | Desktop-applicaties | 6 | 26-04-08 11:10 |
Zelf webapps maken | mkrve | Archief | 2 | 18-04-08 20:21 |
|
|