Ontwikkelen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zou me wel eens willen verdiepen in het maken van een iPhone app, gewoon puur voor mezelf en deze later ook kunnen gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontwikkelen
Hallo,
Ik zou me wel eens willen verdiepen in het maken van een iPhone app, gewoon puur voor mezelf en deze later ook kunnen gebruiken op mn iPhone. Nou is mijn vraag, kan ik ook een iPhone app ontwikkelen en deze op mijn iphone zetten voor eigen gebruik? Dus dan hoef ik hem niet te publiceren in itunes etc. voor 79 euro maar gewoon voor mezelf. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
nee je kan alleen je app op een iphone installeren en testen als deze iphone als developer device bij apple is geregistreerd, dan krijg je een developer/device certificate van apple die op je iphone gezet moet worden. dat betekent dus dat je ingeschreven moet zijn bij hun betaalde developer program.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows ontwikkelen | shaquillewebgate | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 06-03-11 12:47 |
[ontwikkelen][vraag] iPad | ruthger2g | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 13-12-10 19:24 |
App ontwikkelen in HTML | Bertjj | Ontwikkelen voor iOS | 41 | 10-08-10 16:11 |
Medische Apps ontwikkelen | friki | Ontwikkelen voor iOS | 23 | 15-05-10 12:14 |
App ontwikkelen | wouttje07 | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 28-04-10 10:30 |
|
|