Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand een idee hoe ik dat haperen van de films in 1Channel kan voorkomen? iets met cachemembuffer en advancedsettings.xml? Ik kijk de films op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iemand een idee hoe ik dat haperen van de films in 1Channel kan voorkomen? iets met cachemembuffer en advancedsettings.xml? Ik kijk de films op mijn Full HD TV
Indien mogelijk, een in Jip&Janneke-taal uitgelegd! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat voor kwaliteit is het?
Belangrijk zijn de codec en het formaat. Bijvoorbeeld 720p xvid zal niet gaan werken. 720 x264 zou niet moeten haperen. Misschien is het voor een leek makkelijker om te zeggen welke film/serie er bekeken wordt en dat iemand anders dan even kan checken of die goed zou moeten werken of niet |
|
|||
|
|||
heeft te maken dat somige films / serie in een codec format zijn wat de atv niet aan kan
hierdoor kan de GPU vam de atv het niet snel genoeg ververwerken en gaat tie bufferen en haperen |
|
||||
|
||||
Supercool! Thanks! Hoop dat alle sources in de lucht blijven voorlopig...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Had ook wat haperend beeld af en toe, advancedsettings.xml aangemaakt en aangepast, maar maakt geen verschil, denk inderdaad dat het met het formaat film te maken heeft. Maar ja, dit loopt prima, dan maar iets minder kwaliteit ;-)
|
|
|||
|
|||
Hmm krijg 1Channel op de iPad2 niet aan de praat. 'Failed to connect to url' message Het werkt wel op mijn ATV2. Vreemd..
|
|
|||
|
|||
oke, duidelijk verhaal. Ligt dus aan de ATV2.
@ glaantje; ik bedoel de streams (movies) van 1Channel, ik zie niet in welke formaat dat is...ik stream het gewoon en bekijk het op mn TV |
|
|||
|
|||
Ja dat bedoel ik ook Daarom zeg ik ook voor een leek is het mss handiger te noemen welke film/serie je wil kijken. Dan kan iemand anders dat ff nakijken.
|
|
|||
|
|||
super tip
Super tip. Werkt perfect. Bedankt!
maar geen ondertitels nl |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan je me is en link van ....desnoods is door sturen
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat bij heel veel series het nog niet werkt. Films lukt wel, maar meeste mappen van series vindt hij geen link
|
|
|||
|
|||
Komt wel eens voor...oplossing; even terug en er weer heen, misschien 2 keer en dan zul je ook de afleveringen zien....is nog een klein bugje.
|
|
||||
|
||||
Is niet meer nodig
there are no strangers, just friends who never met before Laatst gewijzigd door Lucien1966; 27-01-12 om 22:46. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel een probleem met atv.
Met bv de map laden van most popular stop het na 3% met melding faild to connect to url. Wanneer ik dan op ok druk krijg ik 124 films te zien van bv 2600 is dit normaal of moet ik iets aan de instellingen doen Heb wel iets gelezen maar dat begrijp ik niet. Ben al wel supper blij met deze oplossing. |
|
|||
|
|||
1/25/2012 8:57 PM 16706 script.common.plugin.cache.zip
1/25/2012 8:32 AM 25482 script.module.t0mm0.common.zip 1/25/2012 12:38 AM 53696 script.module.urlresolver.zip In welke map moet ik deze bestandjes plaatsen/ tpkriek |
|
||||
|
||||
Die moet je via xbmc installeren via de optie: installeren via zip bestand.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt maar in welke map moet ik ze plaatsen van mijn atv?
tpkriek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|