Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als jullie op onderstaande link klikken zien jullie dat er een perfecte vervanger voor Icefilms is. Deze was hier en daar al bekend maar er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitstekende vervanger voor Icefilms
Als jullie op onderstaande link klikken zien jullie dat er een perfecte vervanger voor Icefilms is. Deze was hier en daar al bekend maar er is de laatste dagen prima aan gesleuteld en werkt echt perfect. Snel......mooi en zeer handig in gebruik.
XBMC HUB • View forum - 1Channel.ch Er is vandaag zeer hard aan gewerkt en er zitten nog een paar zeer kleine schoonheidsfoutjes in. Wel goed lezen hoe te installeren op je ATV2!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thx Misa deze kon ik nog niet
en hij werkt nog best goed ook moet ik zeggen en netjes covers erbij in menu dikke thx voor deze info YOU ROCK |
|
|||
|
|||
Zitten er subs bij?
Grt |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
super bedankt werk goed
|
|
|||
|
|||
Bedankt werkt inmiddels!
|
|
|||
|
|||
super! dank je!
|
|||
|
|||
Bedankt werkt goed ..
En ik heb handmatig naar de subs gezocht en sommige doen het dan wel Peter |
|
|||
|
|||
Super tip. Werkt perfect. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
ik gebruik Cyberduck om in mn ATV2 te komen. Waar precies sleep ik de zip file van 1channel naar toe?
|
|
|||
|
|||
/var/mobile
en dan in ATV 2 vanaf system/add ons installeren met zip. |
|
|||
|
|||
waar de zip file heengaat op ATV maakt in wezen niet zo veel uit , als je hem maar terug vind erna in xmbc
makkelijkste is idd wat Misa zegt gewoon een standaard dir |
|
|||
|
|||
oke, thanks! ik ga er eens ff mee aan de slag. Dank, mannen!
|
|
|||
|
|||
Heb even een vraagje.
Ik heb nu de zip file in mijn folder. Alleen als ik er naar toe ga klik ik op ok en dan gaat hij gelijk terug naar die add on settings zeg maar en daarna zie ik niks hij is niet geïnstalleerd volgens mij en kan hem dus ook niet installeren! |
|
|||
|
|||
@ SoloX en misa;
Moet ik deze 3 zips naar naar toe slepen? 1/25/2012 8:57 PM 16706 script.common.plugin.cache.zip 1/25/2012 8:32 AM 25482 script.module.t0mm0.common.zip 1/25/2012 12:38 AM 53696 script.module.urlresolver.zip of deze, plugin.video.1channel.zip? als ik die laatste in die map zet en vervolgens naar Add ons installeren mbv zipbestand ga in XBMC en installeer krijg ik melding: Niet voldaan aan afhankelijkheden what to do? what to do? |
|
|||
|
|||
Voor info over deze repo kun je via onderstaande link een prima forum bezoeken (Video Add Ons en dan naar 1Channel.ch)
Welcome to The Hub! Home of the lost, missing, or orphaned add-ons of XBMC ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 januari 2012 om 12:21 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
top! het is gelukt! dank voor de installatie-tips! (en website)
wow! wat is dit een mega goeie add-on zeg.... Superrrr! Laatst gewijzigd door Geert1976; 27-01-12 om 13:57. |
|
|||
|
|||
Iemand al geprobeerd deze Add on te installeren op een iPad 2 of iPhone 4s? Of op de hoogte of dit mogelijk is??
Als ik thuis kom ga ik hem iig meteen installeren op mn ATV2!! |
|
||||
|
||||
Werkt hier op iPad 2 en iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Kijk aan, dat is mooi!
Bedankt voor de snelle reactie! Navi-X had ik al draaien op mijn 4s maar de navigatie is dan niet 'optimaal' . Hopelijk dat 1Channel hier qua bedieningsgemak en aanbod aan voorbij gaat! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|