Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi jongen als de ondertiteling het niet doet moet je bij instelingen bij je ondertitels het knopje manuel aan vinken en dan zelf de naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoi jongen als de ondertiteling het niet doet moet je bij instelingen bij je ondertitels het knopje manuel aan vinken en dan zelf de naam van de serie of film intoetsen dan heb je altijd je subs erbij groetjes simon
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij ondertitel geeft ie inderdaad iedere keer een time out error aan. Ik ga eens proberen wat simonmaral hierboven aan geeft.
|
|
|||
|
|||
hallo iedereen
als ik het zip bestand toevoeg aan mijn apple tv2 en wil instaleren geeft hij aan verkeerde structuur wie kan mijn helpen |
|
|||
|
|||
Tnx Simon. Ben nu een stuk verder gekomen. Kan alleen niet voor alle afleveringen Dexter de subs vinden. Omdat deze dan (nog) niet beschikbaar zijn of heb ik mijn instellingen bij XBMC subs niet goed staan?
Standaard service voor films (Ondertitel) Standaard service voor series ( Bierdopje) Ondertitels opslaan in dezelfde map als film (aan) Handmatige zoekopdrachten toestaan (aan) Bestandsnaam tonen in resultatenpagina (aan) Rest uit staan Standaard time-out instellen (6) ??? muv auto download first sync subtitle (aan) |
|
|||
|
|||
ja alles staat goed
alleen als je de sub niet krijgt moet je het zelf handmatig invoeren bevoorbeeld dexter s01e03 gewoon een paar x proberen hij moet het doen |
|
|||
|
|||
dexter krijg ik hier gewoon moet niet
handmatig ingeven als dexter start subs laten zoeken en dadelijk heb ik ze |
|
|||
|
|||
beste mensen hier
mijn apple tv2 werkt inmiddels perfect met channel 1 wel heb ik vaak dat de ondertiteling ruim vooruit of terug loopt en kan dit niet gelijk krijgen met syngr wie weet een oplossing |
|
|||
|
|||
normaal lopen ze hier altijd goed
toch even vraagje straks had ik film ze liepen niet gelijk ook niet met andere het was niet zo veel maar toch is het dan mogelijk met de afstandbedienig om ze iets sneller of trager te zetten |
|
|||
|
|||
Jazeker.....op afstandsbediening knop indrukken waar je normaal de ondertiteling mee zoekt......dan naar het icoon geluid en daar kun je in het menu kiezen voor synchroniseren.....sneller of langzamer.
|
|
|||
|
|||
bedank dan gaan we dat de volgende keer proberen
|
|
|||
|
|||
Voor degene die problemen ondervinden om ondertitels te vinden voor series via Bierdopje:
Voer onderstaande wijziging door in de source code van de functie "GetSouces" in "default.py" van de 1Channel addon. Nu zullen de ondertitels wel gevonden worden. (maak altijd een backup van het bestand) PHP-code:
|
|
|||
|
|||
Misa weet jij of in de volgende versie van 1channel dit automatisch aangepast gaat worden ? Dus dan heb ik het over bierdopje en het weergeven van de ondertitels
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me een link erop zetten waar ik de zip-bestanden kan vinden.
Bedankt ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 februari 2012 om 00:10 ---------- Kan iemand een link erop zetten waar ik de zip-bestanden kan vinden. Bedankt |
|
|||
|
|||
Staat het er nu niet tussen of lees ik niet goed.
Hoe krijg ik ondertitels te zien? mvg |
|
|||
|
|||
Ondertitels ok nu MAAR is het normaal dat bij de film "adventures of Tintin" er geen ondertitels beschikbaar zijn?
Heb ingesteld bij Bierdopje. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
via 1 channel, krijg ik de films goed afgespeeld, alleen als ik series wil bekijken dan blijft ie steeds hangen na 2 sec
|
|
|||
|
|||
Bovenstaande is juist. Elke mediaspeler doet zijn werk goed en is qua compatibiliteit vaak iets beter dan Apple qua aansluitingen. Echter op dit moment is de Apple TV de goedkoopste mediaspeler die XBMC runt en daarmee dus een volwaardig mediacenter genoemd mag worden. Je kunt hiermee niet alleen je eigen films (wel via een NAS of gedeeld netwerk) mee afspelen maar ook films via het internet. Zelfs LIVE TV streams doen het.
Zelf gebruik ik als vervanger het programma Navi-X deze omvat zowel streams van IceFilms als van andere sites. Voorlopig vind ik Navi-X tot de betere plugins horen omdat deze ook live kabel tv streams bevat en deze meeste streams verbluffend goed werken!! Qua levertijd zijn ze wel moeilijk te krijgen gelukkig heb ik er laatst eentje hier gekocht en had deze binnen een paar dagen thuis. Voor mij is de Apple TV een hele zuinig en stijvolle mediaspeler die perfect doet waarvoor Apple hem heeft ontwikkeld. Nu wachten tot de echte iTV uitkomt.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|