Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PhillUp Goedemorgen beste mensen, Ik sta op het punt 1channel toe te voegen aan XBMC, nu lees ik echter dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Thanks
Dank je dan doe ik dat!
|
|
|||
|
|||
het gaat hier toch over vervangers
ik heb de addon fastpasstv er op gezet werkt maar zie niks staan als ik all movies klik het is de versie 3.0.4 is dit mieschien een oudere versie als dit zo zou zijn waar vind ik de nieuwe versie dank je |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
geen problemen met 1channel werkt perfect, na die aanpassing van misa ook alle ondertitels van films en serie`s
|
|
|||
|
|||
heb jij dan niet dat elke serie dus afleveringen zelfde naam hebben zelf
altijd zelfde serie ook is al klik ik andere aan ik hoor graag je kan mij ook als je zou willen de default.py eens prive stuuren als hij aangepast is mieschien dat ik iets mis doe bedank |
|
|||
|
|||
Jo sentinaal,
Ik wil je dat bestand wel ff geen dan doe ik dat vanavond ff kben nu nie thuis. Kheb gister bij mijn buurman ook geinstalleerd maar werkt ook gewoon na behoren. Gr remon |
|
|||
|
|||
ok bedank remon
heel veel dank ik ben nieuw in apple moet nog veel leren |
|
||||
|
||||
Hier de aangepaste file.
Uitpakken en in de map var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/plugin.video.1channel plaatsen. Maak een backup van je originele! |
|
|||
|
|||
heel erg bedank we zullen het proberen
dank voor de hulp |
|
|||
|
|||
ik zie dat het niet meer nodig is sentinaal?
zowel dan hoor ik het wel gr |
|
|||
|
|||
hallo
nee het is in orde loopt prima nu heel erg bedank toch ook aan mijn kameraad die mij het bestand door gegeven heeft erg bedank |
|
|||
|
|||
Die wat bomans geplaatst heeft werkt ook
|
|
|||
|
|||
ja klopt die bomans heeft geplaats is prima.
|
|
|||
|
|||
ik heb het geprobeerd via het filetje maar bij mij blijft die een error geven bij bierdopje. hoe kan je als je zelf een ondertiteling download via bierdopje dan kijken met channel 1. ik heb het al geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar als ik een tip zou kunnen krijgen dan zou ik erg blij mee zijn
|
|
|||
|
|||
Dat van bomans werkt super!
|
|
|||
|
|||
Goedemiddag,
mijn eerste post! Ik heb mijn atv2 ook voorzien van een handige jailbreak. Na slechts enkele dagen hebben kunnen genieten van MegaUpload moet ik het nu stellen met RS en 2S. Daarom gezocht naar een alternatief gevonden in 1Channel. Installeren werkte prima, films kijken ook, echter krijg ik geen TV Series te zien. Hebben meer gebruikers hier last van en is hier een oplossing voor? _j |
|
|||
|
|||
Ik snap het niet ligt aan mij hoor!
Ik heb 1channel draaiend. Kan allerlei films bekijken. Ondertiteling werkt niet. Wat heb ik gedaan: Bestandje van Misa gedownload en geplaatst op de aangegeven plek In xbmc in systeem in instellingen bij add ons ondertitelscraper aangezet op xbmc subtitels Bin skin add on snelkoppelingen video osd ondertiteling add on op xbmc subtitels Resultaat geen subtitels... Wat doe ik fout mis ik? |
|
|||
|
|||
Ik kom er ook niet uit. Ik krijg 1channel niet aan de praat. Als ik een film of serie selecteer, dan begint apple tv te laden en dan valt ATV uit en start opnieuw op.
Ik heb nog geen extra schijfruimte toegevoegd aan het netwerk. Is dit een probleem? Of is de ruimte van ATV groot genoeg om naartoe te streamen? |
|
|||
|
|||
raar sinds ik die andere config heb geplaats
loopt het prima |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|