Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem sinds gisteravond: Als ik een link in 1 channel kies, draaid die even en daarna gooit hij mij eruit ( hij stopt dus de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem sinds gisteravond: Als ik een link in 1 channel kies, draaid die even en daarna gooit hij mij eruit ( hij stopt dus de film/serie)En brengt mij weer terug waar ik begonnen was dus het scherm daarvoor om de serie/film aan te klikken. Weet iemand raad?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wel dat heb ik nu ook @wasdroger. Je kan zo'n 10 minuten kijken en dan ben ik terug bij af, de sources
|
|
|||
|
|||
Ik nog korter dan 10 minuten een minuut of 5 denk ik. Strontvervelend word ik ervan nu ik ziek thuis zit en iets wil kijken.
Gister icefilms geprobeerd en die loopt als een tierelier. |
|
|||
|
|||
hoe nu verder?
De icefilms werken helaas niet meer en ik ben dus opzoek naar een vervanger omdat ik navi-x niet zo goed vind (met name de ondertitels) nou heb ik op de link geklikt maar wat moet ik dan doen ik heb de apple tv2 net een paar weken
|
|
||||
|
||||
Icefilms werk hier nog perfect hoor.
|
|
|||
|
|||
hier ook zeer goed met update
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee wanneer de nieuwe update uitkomt van 1channel, waarin de ondetitels voor series werken.
Laatst werd me uitgelegd dat je het inderdaad zelf ook kan aanpassen door iets te wijzigen, echter vertelde ze er ook bij dat je net zo goed even kan wachten op de update. Heeft mischien iemand enig idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
XBMC HUB • View forum - 1Channel.ch |
|
|||
|
|||
Subs in series 1channel
Citaat:
He hallo . Zeg zou je aub mij willen uitleggen hoe dat precies gegaan is ? install etc van die subs . Ik heb namelijk ook dat addontje geplaatst zoals hierboven ergens vermeld word , maar krijg alleen in movies de subs en niet bij series met bierdopje . Vind ze niet . bvd |
|
|||
|
|||
1channel <3 dikke must have op de atv2!!
|
|
|||
|
|||
gisteren avond geen last gehad van channel1. lijkt dat er iets is gebeurd geen gebuffer meer. heb gisteravond 3 films afgekeken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vanavond naar serie en film gekeken op 1channel, met subs erbij
|
|
|||
|
|||
en ging alles goed
|
|
|||
|
|||
Gisteren getracht Star Wars episode V te kijken.
Mooi, compleet met subs. Voor een minuut of 10. Knal er uit, en je komt er niet meer terug in. Niet echt fijn dus.* *Nee, ik lieg. Het was op Navi-X. Sorry. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heel vreemd . Krijg t niet voor elkaar in de series .Zoekt wel alle sites af maar vind ze niet . Denk dat t komt door de afl namen ofzo . Maar als ze bij jou het wel doen . Ps in welke directory heb jij de bstrd (1channel)geinstalleerd op appletv ? bvd |
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem als mtuijp. Geen subs bij series. Als je bierdopje selecteerd geeft hij aan: alleen voor series, bij bijv Dexter wat dus echt een serie is! Wat doen wij fout??
|
|
|||
|
|||
dat heeft te maken met die config
die staat hier ergens op het forum |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog steeds hetzelfde krijg het ook niet voor elkaar met de ondertiteling.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand misschien een meer specifieke oplossing voor dit probleem? Of waar ik het kan vinden in het forum? Heb in het forum gezocht naar een oplossing, maar niets kunnen vinden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|