Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pancho78 Bovenstaande is juist. Elke mediaspeler doet zijn werk goed en is qua compatibiliteit vaak iets beter dan Apple qua aansluitingen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
1channel en icefilms en andere digen heb ik bijna 2 maanden niet meer gebruikt en meestal als de Atv aangaat gelijk of een eigen DL film streamen 1080P of anders een serie movie of hd tv zender kijken op NaviX |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er is een prima update nu zie http://forum.iculture.nl/f134/apple-...-released.html
|
|
|||
|
|||
Iemand nog meer met fout plugin in versie 1.5? Als ik hem aanklik in het rijtje addons zegt die dat.
Edit oplossing gevonden. This contains ALL information you will need to re-install everything from scratch to make it work! Delete these directories from the addons folder: (if using a atv2 or iPad2 ssh to it or use XBMC file manager) 1. The repository.bstrdsmkr folder. 2. The plugin.video.1channel folder. 3. The script.module.t0mm0.common folder. 4. The script.module.urlresolver folder. 5. All the files in the "packages" sub directory. 6. The ..\userdata\database\onechannelcache.db file. 7. The ..\userdata\database\addons*.db file. ".." means the parent directory. Download Bstrdsmkr's repository and install by zip file then go from there and install 1Channel. If you can not find the addons folder it depends on the platform: Windows 7: C:\Users\<username>\AppData\Roaming\XBMC\addons\ ATV2: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/ iPad2: /var/mobile/Library/Preferences/XBMC/addons/ Linux: ~/.xbmc/addons/ Please do all these steps first before posting anything about any errors you might have! Best regards tuxen Laatst gewijzigd door wasdroger; 03-03-12 om 18:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb het bovenstaande stuk in zijn geheel in default.py gezet maar als ik 1channel opnieuw start krijg ik script error Kan iemand het volledige bestand als zip plaatsen? Dank |
|
|||
|
|||
Bij mij ook melding: update mislukt
Denk dat ik nu wederom het riedeltje moet gaan deleten en alles wederom opnieuw moet installeren. Word al de 3e keer voor 1channel. Bij elke nieuwe versie moet ik alles eerst deleten en dan alles weer opnieuw installeren via zip Ik zal vast iets fouts doen... maar tis rete irritant |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die alles erop nieuw op gaan zetten vergeet ook niet de urlresolver op het eind anders houd je alleen maar linkjes over van putlocker/sockshare.
|
|
|||
|
|||
Is het al iemand gelijkt om Mision Impossible 4 te zien via 1channel?
Ik krijg hier steeds fout script. mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik in Navi-x een serie wil kijken krijg ik maar geen ondertiteling van bierdopje naar voren, deze blijft maar aangeven dat deze alleen geschikt is voor series.
Ik loop al dagen te zoeken overal, maar nergens een duidelijk antwoord. Iemand hier die me verder kan helpen met een duidelijke uitleg? |
|
|||
|
|||
Atv2 film in xbmc bufferen niet
Sinds een paar dagen bufferen de films niet meer in XBMC 1channel en icefilms
dus kan ik maar fff kijken en dan stopt die weer, komt bovenin het scherm te staan bufferen 0% en die loopt niet verder. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn heeft altijd gewerkt. Heb gisteren geprobeerd met kabel in plaat van Wi-Fi maar dat helpt niets. ik hoop dat iemand mij kan helpen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Icefilms gaat nu de goeie kant op (met RD)
1channel buffert nog steed...servers zijn overbelast..(zie XBMC HUB) hoop dat ze weer gaan uitbreiden ! |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|