Uitstekende vervanger voor Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door freestyle4all Ja, daar ben ik nu ook wel achter. Er is er werkelijk niet één (?) die te vinden is. Allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is zaak dat jullie alle tips en tricks op dat andere forum goed nalopen, daar staat een heleboel over geschreven.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had net toegevoegd dat de series na de laatste update wel lijken te werken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas lost de nieuwste versie het ondertitelprobleem nog niet op. Helaas kun je ondertitels nog niet vinden voor series icm bierdopje.
|
|
|||
|
|||
gaat goed komen dit heeft alleen wat tijd nodig kwa fixes
|
|
||||
|
||||
channel 1 en subs
Snap er nog niet veel van maar ben al blij dat er iets gebeurd
het is me gelukt om channel1 aan de praat te krijgen maar nu nog de subs. Waar haal ik die subs en waar moet ik die dan plaatsen in de ATV2? |
|
|||
|
|||
Worden de updates van 1 channel automatisch geinstalleerd in XBMC, of in iedergeval als er nieuwe updates zijn geeft die dat dan aan bij available updates?
Want ik zie dat sommige al 0.1.3 hebben terwijl die van mijn nog op 2 staat. Moet denk gewoon eventjes geduld hebben? |
|
||||
|
||||
voorlopig zal je de update zelf moeten doen.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij installeer je de update gewoon zelf?
Dus volgens het bekende .zip verhaal. Citaat:
Dat heeft verder niet zoveel met 1Channel te maken. Dat zijn dezelfde subs waar Icefilms e.d. ook gebruik van maken. |
|
|||
|
|||
Ja maar ik heb het door iemand anders erop laten zetten, is het wel zo dat de automatische update net zoals bij Icefilms, wel al in geprogammeerd staat, dus dat die bij wijze van spreken over een paar weken wel die automatische update laad gewoon ? of is dat nog iets wat er in geprogammeerd moet worden?
|
|
||||
|
||||
De maker is bezig met een repo te maken die je zal moeten toevoegen om via daar automatische updates te krijgen zoals icefilms.
|
|
|||
|
|||
Oke dat is lullig, vrienden van mijn hebben dat namelijk ook zo gekregen die kunnen dus elke keer terugkomen, om weer een nieuwe update erop te laten zetten. Jammer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
XBMC HUB • View topic - 1Channel Repository (Release) waarmee dan wel automatisch geupdate wordt voor 1 channel? of zit ik helemaal verkeerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou doe maar een uitgebreide uitleg , ik ben er mee bezig geweest maar snap er geen bal, van op de site staat dat je het een en ander moet verwijderen, maar voor een leek als ik zou dat (nog) niet weten hoe?
Ik heb de zip geinstalleerd en de melding komt addon is ingeschakeld , maar dan houdt het voor me op wat dan verder? heb eerst 1 channel plugin verwijderde toen de nieuwe zip file geinstalleerd en als ik nu onder video add-on kijk zie ik 1 channel plugin --> defect staan Snik Laatst gewijzigd door the matrix; 01-02-12 om 11:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2012 om 10:07 ---------- In orde dus.....als je geen foutmelding hebt gehad. Zie korte uitleg hierboven wat deze repo doet. |
|
||||
|
||||
In video add-on staat Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of iemand anders die het antwoord weet , snap het niet, heb toch niks verders verkeerd gedaan lijkt me? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2012 om 12:08 ---------- Probleem is al verholpen voor de mensen die deze repo er nog op gaan zetten, zorg dat je de nieuwe xbmc beta 2 erop hebt staan, stond er bij mijn nog niet op. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms - Verzameltopic voor problemen | baardagamenl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 413 | 20-11-12 00:27 |
Alternatief voor Icefilms | Lucien1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-01-12 23:57 |
Vervanger voor iFile. | Dragon | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-06-10 18:57 |
|
|