script error XBMC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik 1 channel of icefilms als Navix films wil gaan bekijken dan zie ik dat de informatie wordt ingeladen. maar na 47 % (oid) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
script error XBMC
Als ik 1 channel of icefilms als Navix films wil gaan bekijken dan zie ik dat de informatie wordt ingeladen. maar na 47 % (oid) stopt ie ermee en krijg ik een script error . Kom dyus nergens bij
Ik heb alles geupdated naar de laatste status. Wat zie ik over het hoofd?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom opent iedereen steeds een nieuw topic met dezelfde vraag.
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: HotSpot script | Tjakka | Overige providers België | 7 | 31-12-12 12:06 |
icefilms speelt wel af maar kan geen titels laden "script error plugin.video.icefilm | sunitram59 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-05-12 22:32 |
XBMC plugins script error | the matrix | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 31-01-12 15:55 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Error: main script execution failed | Busta227 | Jailbreak apps en thema's | 75 | 17-06-08 18:30 |
|
|