Realdebrid in 1channel op iPad discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak gebruik van Realdebrid voor o.a. IceFilms en 1Channel op de ATV, zonder problemen. Nu heb ik echter XBMC ook op de iPad gezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Realdebrid in 1channel op iPad
Ik maak gebruik van Realdebrid voor o.a. IceFilms en 1Channel op de ATV, zonder problemen. Nu heb ik echter XBMC ook op de iPad gezet en daar 1channel, IceFilms etc. opgezet.
In de IceFilms voorkeuren kan ik keurig mijn Realdebrid account opgeven, echter in 1Channel op de iPad staat Realdebrid niet in het lijstje terwijl ik die op de ATV wel heb. Hoe krijg ik dit alsnog voor elkaar ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die vraag heb je twee dagen geleden toch ook al gesteld
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...l-op-ipad.html |
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ondertitels 1channel | kastenbart | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 34 | 06-11-12 15:07 |
Realdebrid voor 1channel op iPad | GeJee | Jailbreak apps en thema's | 0 | 06-08-12 13:32 |
Installeren 1Channel Ipad | Frankroos | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-07-12 09:16 |
1channel kaduuk? | kastenbart | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 16 | 19-05-12 02:07 |
Probleem na updaten 1channel | trici | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 51 | 06-03-12 16:31 |
|
|