airparrot en nu demping geluid discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Top om AppleTV 3 te hebben voor afspelen content van mijn ipad en iphone. Nog mooier om ook avi's en mkv's te kunnen mirrorren vanaf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
airparrot en nu demping geluid
Top om AppleTV 3 te hebben voor afspelen content van mijn ipad en iphone. Nog mooier om ook avi's en mkv's te kunnen mirrorren vanaf mijn Windows pc, dus Airparrot legaal aangeschaft. Het beeld wordt prima gemirrord maar geluid ho maar: al mijn geluid op de pc wordt gedempt (niet de systeemgeluiden)en hoewel ik alle instellingen nagekeken heb...niets. Hoe krijg ik die demping uit en beter nog; hoe krijg ik werkend geluid op tv EN pc?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Probleem bellen Geluid aan / geluid uit | brammm | iPhone algemeen | 2 | 23-11-11 23:51 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
|
|