Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? Volg daarna de stappen hieronder: Jailbreak je iPhone eerst . Start Cydia op door het icoontje te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lees eerst:
Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? Volg daarna de stappen hieronder:
Laatst gewijzigd door WDS001; 13-08-10 om 14:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als in mijn iPhone unlock is die dan ook ineens geactiveerd? Is van O2 provider
|
|
|||
|
|||
activeren is anders volgens mij.
activeren doe je met de orginele simkaart. daarna kom je op springboard waarnaar je de jailbreak kan uitvoeren daarna unlocken en je hebt de leukste telefoon ter wereld |
|
|||
|
|||
Hallo allen,
Ik zit met een probleem, ik moet zsm een iPhone 3GS (die nu op iOS4.0.1 zit) activeren met een Phonebook SIM kaart. Ik woon in Amsterdam maar ben vandaag ook in Utrecht. Kan ik van iemand de Phonebook SIM kaart lenen of overkopen? Hulp! Groeten, Sebas |
|
|||
|
|||
Ik weet het niet of dat nog iemand hetzelfde probleem heeft.Mijne iphone 4 is geunlockt dus ik kan bellen en al maar ik kan geen mails binnen halen of op het internet gaan langs de baan onder 3G.Weet iemand hoe ik dit moet instellen?
|
|
|||
|
|||
jongens het is in orde
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mogelijkheid om een iphone 4 uit de VS te halen. Alleen geven ze aan dat hij dan voor NL ge unlocked moet worden.
Kun je alleen het sim lock verwijderen? Of moet je daarnaast dan ook nog altijd jailbreaken? Ik heb nu een iphone 2g; ook uit de VS. Maar ik wil niet meer dat unlock gedoe. Backuppen; opletten; je suf googlen etc. Mijn vraag is dus of unlocken en jailbreaken altijd samen gaan? Weet iemand dit? |
|
|||
|
|||
ok mensen. Ik ben niet zo heel bekend met dit allemaal. Maar het volgende. Mijn vader heeft vorig jaar een iPhone 3GS gehaald in Amerika. Deze was dus gejailbreaked en unlocked. Deze iPhone 3GS bevat dus de oude bootrom. Hoe kan ik nou het beste updaten, jailbreaken en unlocken?
Ik denk zelf het volgende: - via iTunes updaten naar 4.0.1 - via Wi-Fi naar de website gaan - Jailbreaken - vervolgens via Cydia de unlock uitvoeren Klopt deze manier van werken of kan ik het ook op andere manieren doen? alvast bedank!
|
|||
|
|||
iPhone 4 unlocken TMNL
Hallo even een newbie vraag. Als ik de iPhone Jailbreak en vervolgens unlock volgens de stappen in dit forum, blijft de unlock dan bestaan nadat er een update beschikbaar komt naar een nieuwere versie (bijv. v4.1)?
|
|
|||
|
|||
unlocken 3gs ,versie 4.0.1
Citaat:
Ik heb gisteren mijn iphone gekregen,en ik wil het unlocken,maar ik weet het niet zeker hoe moet ik dat doe. het is een 3gs met versie 4.0.1 en modem firmware 05.13.04 pls help |
|
|||
|
|||
ik krijg de melding mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk????????????
wat nu |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iphone3g en wil graag update naar 4.0.1 maar hij is nu gejailbreakt en unlockt op 3.1.2 en ik maak gebruik van het kpn netwerk. Als ik nu via itunes officieel update naar itunes 9.2 en dan 4.0.1 op mijn iphone zet krijg ik hem dan nog ge unlockt of heb ik dan eerst zo'n Phonebook SIM nodig? hederik |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bump: ik zit met het zelfde probleem alleen telfort als provider, krijg ik de 3G gejailbreaked en geunlocked? Gaarne reaktie van de mensen die er verstand van hebben en dit al gedaan hebben. Met vr groet, endophone |
|
|||
|
|||
na een prima jailbreak en unlock (iphone 3gs, update firmware versie 4.0.1) reboot mijn iphone om de 10 minuten en is de batterij na een paar uur helemaal leeg ??!?!?!?!
HELP ! Meer mensen met deze ervaringen, en vooral WHAT TO DO ? |
|
|||
|
|||
Kijk mensen,
Als je een 3GS hebt met een oude bootrom heb je helemaal geen probleem, je hebt waarschijnlijk een untethered jailbreak (die je niet elke keer moet jailbreaken als je hem uit zet) bij deze moet je gewoon updaten, dan naar jailbreakme.com gaan, jailbreaken en dan via cydia, ultrasn0w afhalen. Als je een 3GS hebt met de nieuwe bootrom moet je een phonebook kaart kopen, kost 5,80$ op dealextreme.com, eerst update je je iphone via iTunes, dan zal hij gesimlocked worden, steek je je phonebook kaart in, je iphone unlockt, ga naar safari, jailbreaken, cydia -> unlocken and you're good to go |
|
|||
|
|||
Uiteindelijk toch goed werkend,
geen reboots meer en de batterij gaat weer wat langer mee ;o)) Restore met een firmware die ik via iphoneclub heb gedownload, vervolgens geen reservekopie teruggezet, Jailbreakme.com en ultrasnow en alles werkt nu weer top. Overigens zonder apart een simkaart te bestellen. |
|
|||
|
|||
hoe komen jullie bij Wi-Fi om jailbreak.me uit te voeren? Ik zit na upgrade naar 4.0.1. via iTunes vast bij de slider/emergency calls scherm.
|
|
|||
|
|||
je moet een phonebook card kopen/lenen/insteken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb destijds toen ik 3.1.2. erop zetten ook dit gehad en toen was er een manier om hem te activeren/unlocken. Is dat er nu niet meer dan? Volgens mij hoef je een phonebook card alleen te gebruiken als je de nieuwere versie hebt, deze is nog van voor de 3Gs tijd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|