Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) een prepaid kopen van de originile aanbieder. tmobile sim in nl.... bij voorkeur micro anders moet je deze ook nog knippen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een prepaid kopen van de originile aanbieder.
tmobile sim in nl.... bij voorkeur micro anders moet je deze ook nog knippen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Goedenavond,
Waarschijnlijk een dumbass question eersteklas, maar voordat ik de verkeerde dingen doe: Ik heb onlangs een iphone 4 gekocht, eentje van de andere kant van de plas... Deze was ge-unlockt. Nou vertelde de verkoper mij dat ik hem NIET aan mocht sluiten op de PC... Ik zie wel ultrasnow in cydia staan... Kan ik zonder problemen mijn iphone aansluiten, via itunes, zodat ik er muziek, programma's en foto's op kan zetten?? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tuurlijk wel, alleen geen software-update doen 4.0.2 kan je niet jailbreaken.... |
|
|||
|
|||
Top, dank je voor de snelle reactie!!
|
|
|||
|
|||
help,
ik heb iphone 3GS 3.1.3 (7E18), firmaware 05.12.01 UNLOCKED EN JAILBREAK gekocht in Austria, afhankelijk van unlock software , ik wil update naar version 4.0 maar ik heb geen idee als een software bestaat voor unlock versie 4.0...graag help danks. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Is het ook mogelijk om te downgraden van 4.0.2 naar 4.0.1 ? Mvg, Nils |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb een gelockte iphone 4 uit frankrijk met ios 4.0.2. Dit wil ik terugzetten naar 4.0.1 en dat zou moeten kunnen aangezien de baseband niet geupgrade is. Als ik me iphone 4 in herstelmodus zet en ik herstel met 4.0.1 geeft ie een foutmelding 3194.
Kan iemand me hiermee helpen? mvg |
|
|||
|
|||
unlocken??.
hallo,
heb een T-Mobile Iphone 4/ 4.01 maar unlocken ho maar, misschien doe ik iets fout maar ik doe alles volgens opgave, ik heb alleen een nog niet geactiveerd kaartje van t-mobile erin vanwege omzetten eigen nummer, zou dat het misschien kunnen zijn. kan iemand mij verder helpen???? groetjes nichello |
|
|||
|
|||
Heej,
Ik heb met een universal simkaart in mijn iphone 3Gs kunnen komen en doormiddel van jailbreakme.com kunnen jailbreaken. Daarna heb ik ultrasnow erop gezet maar nu is het zo dat als ik er een ander simkaartje in doe hij dat simkaartje weigert. Dan kan ik alleen nood oproepen doen. Zonder simkaart doet hij het wel, dan kan ik gewoon sliden om hem te ontgrendelen, maar dus nog niet als telefoon gebruiken. Komt dit nou omdat ik hem via Itunes heb geupgrade(paar maanden terug) naar 3.1.3 of behoort hij het gewoon te doen. Iphone 4 met firmware 4 is toch ook te unlocken? Gr, Niels |
|
|||
|
|||
Citaat:
Downgrade iPhone 4, 3GS from iOS 4.0.2 to 4.0.1 Without SHSH Blobs Saved [Guide] | VNMAGIC Team |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na unlock heb ik geen Netwerk meer, zowel base, mobistar als proximus niet.... wat doe ik verkeerd?
Heb hem gedowngrade van 4.1 naar 3.1.3 - gejailbreaked - unlocked - pushfix toegevoegd en dan steek ik een provider erin maar krijg niks netwerk.. Wie kan me helpen aub het gaat over een iPhone 3g met nu fw 3.1.3 |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone4 aangeschaft en is niet simlock vrij dus ik wil heb nu ook unlocken zodat ik tot 15 november mijn Hi nummer kan gebruiken en vanaf 15 november mijn t-mobile nummer. Is dat een probleem? Kan ik daarna de simlock/jailbreak ook weer ongedaan maken zonder problemen?
|
|
|||
|
|||
is er al iets bekend over een unlock voor baseband 02.10.04???
heb namelijk gisteren een iphone 4 gekocht met ios 4.1 erop |
|
||||
|
||||
Citaat:
geloof dat het met de 3gs 7 maanden wachten was |
|
|||
|
|||
Doet het niet op 4.1 (ja 4.1 is te JB'en), datanetwerk niet gevonden...
|
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
Ik snap het niet helemaal allemaal, ik heb n iphone 4 gekocht in Amerika, met AT&T lock, modemfirmware 01.59.00. Ik heb zelf een vodafone abbo, kan ik nou al downgraden, dan jailbreaken en unlocken? of nog niet? |
|
||||
|
||||
ik hoop dat die unlock snel komt na de JB voor iphone4 .. ik zt op 4.1 met baseband 02.10.04 ...
|
|||
|
|||
Ik begrijp dat morgen op 10-10-10 om 10:10 uur de JB komt voor 4.1. En dat unlock dan kan op bb 1.59.00. That's me!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|