Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4 met fimware 4.1 uit america gekocht maar nu kan ik hem niet gebruiken in nederland Ik heb hem al gejailbreak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4 met fimware 4.1 uit america gekocht maar nu kan ik hem niet gebruiken in nederland
Ik heb hem al gejailbreak met limera1 maar hoe kan ik ervoor zorgen dat een simkaart die ik hier in nederland heb gekocht van t-mobile op de formaat van de iphone simkaaart, laat werken? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb al een nieuw micro sim voor t-mobile ook in ultras0w gedaan,
maar wat is je baseband |
|
|||
|
|||
OK, nog één keer voor de léék.
JB interesseert me eigenlijk niet; alleen nodig voor de Unlock. Als ik JB met Limera1n, kan ik daarna een unlock uitvoeren (IOS 4.1 BB 1.59.00)? |
|
||||
|
||||
ja dat kan je
|
|
|||
|
|||
Baseband 2.10.4 is bij het uitkomen van ios 4.2 te unlocken
zie Good news is coming for those who accidentally or mistakenly updated their iPhone 3G / 3GS / 4 on iOS 4.1 and lost the ability to unlock the phone with Ultrasn0w. A new unlock solution is being worked on and it’s confirmed by Sheriff Hashim. Tweet indicates that Sheriff Hashim found an exploitable baseband crash. An unlock will very likely be released after iOS 4.2 and will unlock both basebands of iOS 4.1 and 4.2. tot die tijd niet ios 4.2 komt uit in november 2010 dus tot die tijd even pielen met je ipod lol |
|
|||
|
|||
Nou, het werkt!! Na maanden met een gelockte iPhone 4 te hebben gezeten, na per ongeluk update naar 4.02, eindelijk een werkende iPhone 4!
Helemaal blij! |
|
|||
|
|||
kijken of dit lukt:
is het ook mogelijk als iemand anders dan ik die een abb heeft bij T-mobile langer dan een jaar(als die uberhaupt een simlock op zijn tel heeft) mijn tel simlock vrij te krijgen... je hoeft toch alleen maar het imei nummer door te geven? |
|
|||
|
|||
maar kan ik nu mijn iphone uit america unlocken of niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb trouwens ook verhalen gehoord dat er veel verschil zit in diegene die je aan de lijn hebt. De een is makkelijker dan de ander |
|
|||
|
|||
Ik ben afhankelijk van Ultrasnow.. Nu kan ik natuurlijk via tinyumbrella mn baseband behouden. Maar nou las ik een bericht dat iemand met Greenpoison wel heeft geunlocked maar geen internet had omdat de APN van unlockit.co.nz niet werkte.. iemand ervaring mee? want anders ga ik niet naar 4.1
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@Do1986: Je kan jouw iOS versie 4.0.2 jailbreaken met limera1n en dan sim-unlocken met ultrasn0w omdat je baseband 1.59 te unlocken is met de huidige ultrasn0w. Ook kan je upgraden naar iOS 4.1 als je dit doet met tinyumbrella en zo dus je baseband 1.59 behoud! En vervolgens zou je dan 4.1 kunnen jb-en met limera1n en sim-unlocken met ultrasn0w.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een Iphone 4 uit de USA met firmware 4.1 en baseband 02.10.04. Uit eerdere berichten en bovenstaande begrijp ik dat een unlock waarschijnlijk pas bij softwareversie 4.2 beschikbaar komt. Is het beter om de Iphone nu al te jailbreaken en te wachten op de unlock. Of beter wachten en in 1 keer jailbraken en unlocken? Kom er niet helemaal uit wat beter is. |
|
||||
|
||||
Dat maakt niet zoveel uit. Als je nu jailbreakt dan kan je later unlocken, door te jailbreaken zal je je (toekomstige) unlock dus niet verliezen.
|
|
|||
|
|||
Is het eigenlijk zo dat er met de nieuwe pwnagetool de nieuwe bootrom ook al te unlocken is? Dit doormiddel van een ingebakken jailbreak in het ispw bestand?
|
|
|||
|
|||
mhh dus met een modelfirmware met 02.10.045 is de unlock voorlopig niet mogelijk.....das jammer
|
|
|||
|
|||
Ik heb een JB uitgevoerd voor mijn IPHONE 4.1 en deze is gelukt. Kan er mij iemand vertellen hoe ik nu moet unlocken voor een verbinding te krijgen met mobistar in België?
|
|
|||
|
|||
Dat ligt aan je baseband, als het 1.59 is kun je ultrasnow installeren, als het 2.10.04 is ben je het bokje want dan kun je niet unlocken.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|