Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het net 'opgelost' je meot gewoon je iphone net zo vaak opstarten totdat hij hem een keertje pakt en dan zorgen dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het net 'opgelost' je meot gewoon je iphone net zo vaak opstarten totdat hij hem een keertje pakt en dan zorgen dat hij niet meer uit gaat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Een vriendin heeft een verse Iphone 4 uit USA met 4.2.1 erop.
Hoe krijg ik de Iphone werkend? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@tgc_9012 nog niet
|
|
|||
|
|||
ik heb een vraag :
hoe moet ik mijn iphone activeren als die uit amerika komt ? heeeelllllppppp |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tot die tijd kun je je mooi wat verder inlezen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan hem activeren met een SIM kaart van de originele provider van de iPhone, in uw geval hoogstwaarschijnlijk at&t. |
|
|||
|
|||
Citaat:
excuses voor het verkeerde forum Mvg |
|
|||
|
|||
Let op, activering is niet hetzelfde als unlock. Na activering zal je je iPhone kunnen gebruiken als iPod touch. Om te kunnen bellen moet je hem nog unlocken en dat kan nog niet op dit moment.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt |
|
|||
|
|||
Iphone 4 met 4.2.1 en baseband 03.10.01 te unlocken?(t-mobile NL)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...ghlight=weetje |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij is nu nog gelocked, maar begrijp ik het goed dat ik dat dan eventueel zelf thuis kan regelen? |
|
|||
|
|||
Hallo,
Kan ik mijn Iphone 4 uit amerika inmiddels unlocken met ultrasn0w? Als ik hem jailbreak met redsn0w (thethered) en vervolgens ipadbaseband erop zegt (06.15.00) en dan met ultrasnow? Bij mijn 3gs is dit gelukt en ik wist dat dit nog niet met de iphone 4 ging. Maar inmiddels lees ik op youtube dat het wel kan. Klopt dit ook? Groeten Kees. |
|
|||
|
|||
Je kan, volgens mij, je baseband niet naar versie 06.15.00 brengen op de iPhone 4.
|
|
||||
|
||||
Ja als je in het bezit bent van een T-Mobile NL kaartje kan je dit allemaal zelf thuis regelen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de zekerheid: Het betreft dus niet de Iphone 3GS uit mijn profiel maar een 3G (voor mijn vrouw bedoeld). minics. P.s.: Bij "instellingen-aanbieders" komt een pop-up met "Netwerklijst kan niet worden geladen". Is dit nog van belang? Laatst gewijzigd door minics; 22-02-11 om 20:13. |
|
|||
|
|||
hallo,
mijn iphone heb ik een tijd geleden geunlocked. nu heb ik het probleem dat mijn netwerk af en toe gwn uitvalt, thuis heb ik bijna altijd alle streepjes, maar zodra ik weg ga heb ik gwn geen service meer. ik heb baseband 06.15.00 kan iemand me helpen??? mvg |
|
|||
|
|||
iphone 4 32gb van O2 UK, juist voor altijd unlock, genoeg te wachten, unlock met DeLocker.com, vertrouwelijk service 103 euro's, 3 dagen wachten en in 15 min., unlock was klaart....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|