Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, kan ik mijn iphone updaten naar 4.0.2 of hoger met cydia ik heb nu 4.0.1 maar wil een hogere firmware is dit mogelijk? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
kan ik mijn iphone updaten naar 4.0.2 of hoger met cydia ik heb nu 4.0.1 maar wil een hogere firmware is dit mogelijk? Ik heb cydia nodig voor unlock (redsnow) Help Alsvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik zit nog op 3.1.2 maar wil graag naar iOS 4.0.1 met behoud van unlock op mijn Amerikaanse AT&T iPhone. Volgens mij moet dit kunnen omdat ik 'm kan unlocken met ultrasn0w. Kan iemand mij dit bevestigen? (Ik heb de Amerikaanse AT&T sim kaart nog.) (Ik wil graag naar iOS 4 omdat niet alle programma's nog onder 3.1.2 werken...) Thanks voor de reacties alvast! Bas |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
welke volgens de unlock guide van iClarified wel gewoon te doen zou moeten zijn. Maar kennelijk zit ik daar dus naast? |
|
||||
|
||||
SHSH bestanden hebben niet direct met je baseband te maken; ze bevatten een handtekening van Apple die je toestemming geeft om een specifieke firmware te installeren:
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(want andere versies signeert Apple niet meer) |
|
|||
|
|||
Ok, dus dat kan ik nu nog doen, of ben ik dan al te laat?
Thanks voor je hulp!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik wil een gelockte US iPhone 4 (AT&T) kopen die draait op OS 4.2.1 en Baseband 03.10.01. Is deze te unlocken met ultrasnOw?
Bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wanneer zou dit mogelijk zijn dan ? (03.10.01)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb een iphone 3g hier liggen die komt van amerika ik heb er net os 4.2 opgezet maar heb perongeluk ook de baseband geupdate hij had eerst 05.14.02 en nu staat er 05.13.04 op. Toen die nog op 4.1 draaide stond er ook Ultrasnow op en nu ook maar de unlock werkt niet, hoe kan dit? je moet het toch gewoon via cydia instaleren eh? draait de unlock dan vanzelf of moet je er dan nog iets aandoen? Wand ik wou eventueel ook de baseband nog eens update naar 05.15.00 maar dit werd me niet aangeraden dus weet iemand hoe of wat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit nu namelijk nog op 3.1.2 met baseband 05.11.07. Ik zou graag willen updaten naar 4.0.1 met baseband 05.13.04, als ik iClarified goed begrijp moet dat gewoon kunnen met Jailbreakme en Ultrasn0w. Als ik je goed begrijp zal dat niet zo gemakkelijk gaan waarschijnlijk omdat ik op het moment van updaten naar 4.0.1 wil itunes waarschijnlijk de melding zal vertonen dat het niet mogelijk is om deze software te gebruiken omdat dit niet de laastste versie is. Is het correct dat je daarom je SHS blobs moet opslaan? Kan dit nu nog gezien ik nog op 3.1.2 zit? Alvast bedankt voor je reactie! |
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit welke firmware je nu draait (hoger of lager); iTunes controleert bij installatie de handtekening voor de versie die je wil installeren.
Aangezien je geen handtekening voor 4.2 hebt en Apple die niet meer signeert zul je die firmware dus niet kunnen installeren. |
|
|||
|
|||
Hee,
Ik heb een iphone 4, 4.2.1 en hij is gejailbreakt alleen als ik er nou een andere simkaart dan vodafone in doe dan doet ie het niet. wat te doen?? ik ben hier nou al 3 weken mee bezig en kan niks vinden! |
|
|||
|
|||
Hee,
Ik heb een iphone 4, 4.2.1 en hij is gejailbreakt alleen als ik er nou een andere simkaart dan vodafone in doe dan doet ie het niet. wat te doen?? ik ben hier nou al 3 weken mee bezig en kan niks vinden! |
|
|||
|
|||
is ie unlockt?
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik zien of hij verder unlockt is? en zo niet hoe doe je dat dan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|