Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Dat ligt aan je baseband, als het 1.59 is kun je ultrasnow installeren, als het 2.10.04 is ben je het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik nu 4.1 jailbreak, kan ik dan nadat 4.2 uitgekomen is met een unlock voor 02.10.04 alleen de unlock toepassen? Of moet ik dan eerst updaten naar 4.2, TU gebruiken om de baseband 02.10.04 te behouden (want wellicht nieuwe baseband samen met 4.2) en dan de unlock draaien? Sry dat ik het nog niet helemaal snap , waarom pas een unlock voor 02.10.04 als IOS4.2 uit is (moet je dan ook niet op IOS4.2 draaien voor unlock?) |
|
|||
|
|||
Software versie 3.1.3 (7E18)
Firmware 04.26.08 Model MC141DN kan dat ook met deze iphone 3GS?? of is het beter om dit op een andere manier te doen? |
|
|||
|
|||
Phonebook cart nodig?
Hallo,
Heb me een versuffing gelezen op dit forum, maar kom er niet echt uit. Heb mijn 3gs gejb en unlocked gekocht. Heb dus geen originele sim. Bel met Hi. Zit momenteel op 3.1.3 (nieuwe bootrom). Alles werkt nu, ook via itunes. Dus is mijn iPhone toch geactiveerd? Ik wil nu naar 4.0.1. Deze kan ik erop zetten via iTunes. Ik kan ook zonder simkaart via Wi-Fi naar jailbreakme.com. Als ik daarna via Wi-Fi naar Cydia ga om te unlocken (en vervolgens de patchfix doen), dan heb ik toch geen originele simkaart of T-mobilekaart nodig? Bij sommige lees ik dat ze een phonebook cart gebruiken, bij een ander weer een prepaidkaart en bij sommige instructies lees ik hier niets over. Wie helpt mij uit de brand????? Groet, Katootje |
|
|||
|
|||
Geachte Iphone Forumbezoekers,
Ik heb een vraag waar jullie mij wellicht mee kunnen verder helpen. Een vriend van mij bevind zich momenteel in Amerika, en die kan voor mij een Iphone 4 meebrengen. Hij vertelde dat daar een AT&T simlock op zit. Is het al mogelijk deze simlock vrij te maken, en zoja hoe? En ik heb al gelezen dat dan de Apple garantie vervalt, klopt dat? En zijn er verdere consequenties? Alvast bedankt! Mvg, Niels |
|
|||
|
|||
ik heb de stappen gevolgt met orginele simkaart (t-mobile) erin daarna iphone uitgezet en daarna vodafone kaartje ingezet maar nu komt er te staan ''ongeldige simkaart''
ik heb een iPhone 3G 8gb zwart die draait op 4.1 a.u.b stuur iets terug |
|
|||
|
|||
ik heb de stappen gevolgt met orginele simkaart (t-mobile) erin daarna iphone uitgezet en daarna vodafone kaartje ingezet maar nu komt er te staan ''ongeldige simkaart''
ik heb een iPhone 3G 8gb zwart die draait op 4.1 a.u.b stuur iets terug |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb de stappen gevolgt met orginele simkaart (t-mobile) erin daarna iphone uitgezet en daarna vodafone kaartje ingezet maar nu komt er te staan ''ongeldige simkaart'' ik heb een iPhone 3G 8gb zwart die draait op 4.1 a.u.b stuur iets terug |
|
|||
|
|||
lukt deze unlock ook met Iphone 3G IOS 4.1 en Baseband 05.14.02 ben nog noobie wat dit aan betreft.. want had namelijk een Iphone 3g gekocht via marktplaats. deze zou simlockvrij zijn, DUS NIET!! heb hem wel al met succes gejailbreaked maar krijg hem niet geunlocked... wie o wie weet raad ?
Thnx & Grtzz Viper |
|
|||
|
|||
Hallo mensen die vragen hebben
Het is op het moment niet mogelijk om 02.10.04 te unlocken dit kan pas na 2 of 3 dagen na de release van iOS 4.2! |
|
||||
|
||||
Citaat:
(wel geeft het uitstel van iOS 4.2 de hackers extra tijd)
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 12-11-10 om 12:42. Reden: iPhone Dev Team info toegevoegd |
|
|||
|
|||
Is er al iemand bezig met een eenvoudige handleiding om de iphone 4 met ios 4.2 te jailbreaken en unlocken. ik weet dan 4.2 er aan zit te komen, moet ik nu alvast iets doen? Ik lees iets over kleine paraplu's en shsh ofzo??
Of is het nu al mogelijk om iphone 4 met ios 4.1 te unlocken? |
|
||||
|
||||
De baseband van 4.1 en die van 4.2 zijn nog niet te unlocken!
Laat eerst die unlock(s) maar eens komen; daarna kunnen er pas handleidingen worden gemaakt... |
|
|||
|
|||
Ik zou voorlopig niets doen, ook niet updaten naar 4.2.
Ik wacht op de tools met bijbehorende info. |
|
|||
|
|||
iphone 3gs van 4.01 naar ios 4.1 geupdate met snowbreeze 2.02 met behoud van me baseband voor me unlock.
weet iemand wanneer ios 4.2 uitkomt? |
|
|||
|
|||
Hallo, ik ben nieuw op dit forum hier.
Ik heb een Iphone 3g 8 gb, firmwire 4.1 (8B117), met Modemfirmware 05.14.02. Ik heb hem al gejailbreaked, alleen nu zou ik hem graag willen unlocken.. ik heb het al geprobeerd met het toevoegen van ''yellowsn0w'' alleen zonder succes, het toevoegen lukt niet. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik de unlock zou kunnen bekrachtigen? Moet ik dan downgraden naar een andere firmwire of baseband? |
|
|||
|
|||
Hij geeft trouwens ook met FOrecast aan dat hij niet unlockable is..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 415 | 22-06-10 16:11 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|