Ruimte op schijf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond beste mensen Ik heb een 2e hands iphone 8gb gekocht. Deze werkte goed, maar ik wilde opnieuw en met een schone lei beginnen, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ruimte op schijf
Goedenavond beste mensen
Ik heb een 2e hands iphone 8gb gekocht. Deze werkte goed, maar ik wilde opnieuw en met een schone lei beginnen, dus ik heb een orignele restore naar 1.1.4 gedaan via itune, en ik heb mijn iphone hierna gepwnd met winpwn. Ik heb op de custom firmware alleen installer, bsd en openSSH gezet. Tevens heb ik mijn bootloader naar 4.6 laten flashen (vanaf 3.9) Dit ging allemaal uitstekend (dankzij het lezen van veel topics op dit forum). Alles werkt perfect en uitstekend, maar er valt me 1 ding op namelijk: Ik installeerde BossPrefs en keek hoeveel ruimte ik nog over heb op mijn OS geheugen. Dit bleek (na een verse install) nog maar 23 mb te zijn. Voordat ik de herinstallatie gedaan had had ik nog 87 mb over met veel meer applicaties geinstalleerd. Nu is mijn vraag.... Hoe kan dit? Wat kan ik hieraan doen? Is dit probleem bekend? (ik heb google en de zoekfunctie gebruikt ). Het geeft niet als ik voor de oplossing opnieuw moet flashen of mijn bestandsysteem moet wijzigen. Na het genoeg lezen moet mij dit wel lukken. Alvast bedankt voor jullie reacties..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dit is wel bekend. installeer Bosstool uit de Installer en verplaats dan alles behalve de ''applications'' omdat dat nog welles voor problemen kan zorgen
|
|||
|
|||
Bedankt iMario. Ik ben dit nu aan het doen. Zo zie je maar weer op dit forum kun je zelfs midden in de nacht terecht. ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gelukt!!! 111 mb vrij , maar als ik nu mijn ringtones wil wijzigen, kan dit dan gewoon nog wel via normale manier (mp3 convert en vervang orgineel?). Alvast bedankt....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nogmaals merci... Mijn dank is zeer groot. Maar nu ga ik maar es slapen ... :-D Bedankt voor de hulp
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
schijf bijna vol !!!
wat moet ik nu doen..??
ik moet me foto's verwijderen hellp |
|
||||
|
||||
Staat het vol muziek, films en foto's?
Geef eens wat meer details aub. |
|
||||
|
||||
Hier staan - via de zoekfunctie- draadjes genoeg over dacht ik. Kijk eens even snel
bV hier ; https://forum.iculture.nl/f14/i...op-schijf.html |
|
|||
|
|||
er stond schuif bijna vol verwijder u foto''s en video's
|
|
|||
|
|||
ik weet echt nie wat k moet doen nu..?
|
|
||||
|
||||
Dus zorgen dat je je foto's opslaat op je pc en er minder muziek opzet.... kan je via itunes regelen.
|
|
|||
|
|||
mijn iphone is 16gb kan nooit dat hij helemaal volzit
Capiciteit van me iphone in mijn itunes staat 14.84gb audio = 4,38 gb foto's = 89.7 mb andere = 376,9 mb beschikbaar = 10 gb ik hoorde ook iets dat je 2 schuiven hebt ofzo |
|
||||
|
||||
Met bosstool je ringtones en fonts verplaatsen. NIET je applicaties, dit kan fout gaan. Als je dat doet heb je zon 100mb meer
|
|
||||
|
||||
Ja en die 2e schijf is waarschijnlijk vol (de root schijf).
Gebruik bosstools om meer ruimte te scheppen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Werkt die bosstool ook voor 1.1.4? Ik las ergens dat die 300MB killer fix (of zoiets) niet draaide op 1.1.4.
|
|||
|
|||
ik heb 1 1 4 en heb de bosstool op 2 iphones succesvol gebruikt
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ruimte verlies op mn homescreen? | galop | iPhone algemeen | 8 | 03-08-10 15:26 |
ruimte tussen iconen | mcbbvb | Archief | 2 | 01-06-09 17:18 |
Gmail ruimte verdelen | SuperDutch | iPhone algemeen | 0 | 27-08-08 12:03 |
Ruimte maken op Iphone | andre heuvelman | iPhone algemeen | 9 | 16-07-08 18:15 |
weinig ruimte op schijf | Dualcore | Jailbreak apps en thema's | 11 | 13-05-08 12:45 |
|
|