Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vonni ik heb per ongeluk mijn iphone geupdate naar 1.2.0 orgineel van itunes is het mogelijk om down te graden of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Snel scannen helpt bij 30 pagina's Als iedereen jou vraag zou stellen hadden we hier inmiddels al een paar 100 pagina's Lezen is niet zo slecht
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone wil niet in de DFU gaan, want als ik hem aandoen, gaat ie gelijk naar recovery. Hij wil niet in DFU. Met iBrickr geprobeerd, en die ziet hem niet, omdat ie in recovery staat...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Handmatig krijg ik niet voor elkaar, zal nog es proberen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb over een algemeen tutorial met alle antwoorden op 1 pagina met foutcodes of hoe je moet starten met upgraden of downgraden.. dus een goede handleiding. dit vreet alleen bytes voor je forum/site.. |
|
|||
|
|||
Volgens mij als je een beetje snel doorgaat is de oplossing al heel simpel beschreven en het forum is meer om specifieke probleemgevallen te behandelen en samen tot een oplossing te komen. Zoek het even op, en anders maak jij ff de tutorial!! Alvast bedankt dan!
|
|
||||
|
||||
Kijk ook eens op iedere pagina, direct boven de eerste post. Daar staat o.a. 'Zoek in deze discussie'. Hoef je niet alle posts door.
|
||||
|
||||
zal hier ook eens vervelend komen doen
heb hier de iphone van mijn broer scherm met usb stekker en itunes logo (dfu volgens ikke) itunes 7.5 springt open maar er komt geen iphone in zijn voorkeuren :-o als ik mijn iphone eraan hang net vanhetzelfde,maar daar staat al wel 2.0 werkend op ik krijg ook niet het geluidje te horen als ik stekker in iphone inplug de powerslider krijg ik ook niet te zien als ik iphone in dfu wil zetten of wil zetten. wil ik iphone afzetten springt deze automatisch weer op iphone wordt ook niet herkent door isync,iliberty,ziphone of andere programma's is nu al zover,als ik de stekker eruit haal blijft de iphone zich op en af zetten. krijg het zwarte scherm en het appletje te zien en nadien usb stekker en itunes logo voor 5 sec
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 25-07-08 om 13:27. |
|
|||
|
|||
Nou het is gelukt om te downgraden naar .4 (eigenlijk upgraden, want ik had voor de upgrade naar 2.0 FW 1.1.2)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@michael
Als je 2.0 van apple geupgraded hebt, kun je dan met jouw customsoftware gewoon herstellen?? Dus gewoon aansluiten, shift+herstel <jouw custom selecteren> in itunes 7.7 ?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok bedankt voor snelle reactie
|
|
|||
|
|||
foutmelding bij downgraden naar 1.1.4
Ik krijg steeds foutmelding 20als ik wil down graden. en ik kom niet meer uit de recevery mode en geen enkel prog (itunes, ibrick, liberty, enz) herkennen de iphone.
Is er iemand die mij hier uit kan halen |
|
||||
|
||||
Even lezen Maar ik geef je een tip je itunes downgraden naar 7.5 In dit topic staan diverse links naar iTunes 7.5
|
|
|||
|
|||
heb ik reeds gedaan!!!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
en hoe doe ik dat dan???
|
Labels |
herstel, liberty, restore, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
Downgraden van 3.1.2 naar 3.0 | dannyhtek | Archief | 4 | 06-11-09 16:51 |
downgraden van 3.1 naar 3.0 | rebeltje | iPhone algemeen | 13 | 11-09-09 14:27 |
iPhone: downgraden van 2.0.2 naar 1.1.4 | speedyj | Jailbreak | 5 | 24-08-08 17:15 |
Downgraden van 2.0.2 naar 2.0.1 | Vinzzz | iPhone algemeen | 11 | 23-08-08 10:58 |
|
|