Foutmelding (1601) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga nu naar 1.1.3 via iTunes... topke gebruik jij gewoon de unlock van ZiPhone en niet anysim 1.3?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ga nu naar 1.1.3 via iTunes...
topke gebruik jij gewoon de unlock van ZiPhone en niet anysim 1.3? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar mag ik nu gewoon STOP doen en dat opnieuw beginnen of wat moet ik doen als ik STOP doe? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geintje, nee maar ik weet niet wat je met STOP bedoeld? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik lees toch zo vaak bij anderen dat ze aan het apple logotje blijven hangen en door dan opnieuw te beginnen en -v erbij te zetten lukt het dan wel..
bijv. "Oorspronkelijk geplaatst door Noxic Okay!! net gedaan! Eerste keer; (ziphone -u)[Had al Jailbroken en Activated] Gelijk weer dat mijn iPhone tijdens 't booten op het appeltje bleef hangen. iPhone gereset in recovery mode. Toen weer; - Ziphone -u -v - hoop tekst over iPhone scherm heen. - En na een tijdje reboote hij - En hij werkt nu" Die "-v", is dat dan "verbose boot (debug)" in de GUI interface? Anders kan ik dat eens proberen. |
|
||||
|
||||
Wacht even!
Doe nu gewoon een restore naar 1.1.2 in Itunes als dit gebeurd is zet je je Iphone in recovery open je Ziphone en doe je Activate and Jailbreak daarna zal je op het springboard komen,zet je iphone uit zet hem opnieuw in recovery en dan doe je via Ziphone Unlock,dan zal het apple tekentje komen even wachten en je Iphone is unlocked in 1.1.2! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mag ik hem nadat ik hem gedowngrade heb naar 1.1.2 en de onbekende fout (1015) gekregen heb gewoon in recovery mode laten staan en zo dan jailbraeken en activeren? Of moet ik hem eerst booten met iBrickr en dan in recovery zetten en dan met Ziphone?
Als ik met iBrickr boot wordt het scherm groen.. edit: het is me nu gelukt om een rood scherm te krijgen maar ik kan nog altijd niet jailbreaken of activaten, dus komt m'n scherm niet op springboard. Hij blijft staan op "Loading zibri.dat. Searching for iPhone..." (3de keer dat dit gezegd wordt in ziphone) Laatst gewijzigd door topke; 13-02-08 om 19:43. |
|
||||
|
||||
ik zal het nu eens proberen met "verbose boot (debug)". Is dit wel een goed idee? Ik weet niet echt wat dit is, maar ik hoop dat dit de "-v" is waardoor het bij velen weer werkt..
|
|
||||
|
||||
j (ailbreak) en a(ctivate) is gelukt met v(erbose boot)
nu nog u(nlocken) maar ik moet dringend weg edit: ik blijf lekker thuis, dus lekker tijd, maar het unlocken lukt blijkbaar niet, maar ik heb het nu wel zonder -v gedaan. zal nu eens proberen met.. Laatst gewijzigd door topke; 13-02-08 om 20:05. |
|
||||
|
||||
Wat is die Verbose Boot eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ok merci weet ik dan weer voor de volgende unlock!
|
|
||||
|
||||
Eens hij unlocked is post ik wel een foto :-P
edit: en yes hij is die "-v" doet wonderen! Unlocked en werkende 1.1.3! (nog vlug even een paar tests) sim: werkt Wi-Fi: werkt youtube: werkt mail: werkt dat is dan zo goed als alles zeker? Laatst gewijzigd door topke; 13-02-08 om 20:35. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 1601 | keesdr | iPhone algemeen | 6 | 13-07-11 12:25 |
Foutmelding 1601 bij herstel | matthijst | iPhone algemeen | 10 | 05-06-10 10:57 |
foutmelding 1601 bij restoren | crystalclear | Archief | 6 | 07-09-09 16:53 |
Fout 1601 | nielsmans | Archief | 2 | 03-09-08 09:09 |
|
|