Jailbreak verwijderen met behoud van 4.3.3. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Download uit de WIKI op dit forum de firmware voor je Iphone 4 met 4.3.3. Open Ifaith weer en kies voor optie Build *signed* IPSW ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Download uit de WIKI op dit forum de firmware voor je Iphone 4 met 4.3.3.
Open Ifaith weer en kies voor optie Build *signed* IPSW w/ Blobs. Selecteer daar je IPSW die je zojuist hebt gedownload en de door Ifaith "gemaakte" SHSH. Ifaith creeerd nu een nieuwe IPSW met de SHSH blobs erin opgeslagen. Als dit gelukt is moet je je iphone in DFU mode zetten (zoek even op het forum of op youtube hoe je dit het beste kunt doen) open Itunes en druk met Shift toets ingedrukt op Herstellen -> selecteer hier je aangemaakte ipsw die Ifaith voor je heeft gemaakt. Itunes zet 4.3.3 er opnieuw voor je op. Kan iemand dit nog bevestigen weet dit namelijk niet 100% zeker. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
fijn dat je me zo goed helpt. Hopelijk ben je (mijn personal helpsdesk) vanavond weer online. Moet het dan geregeld hebben. Morgen tussen 8.00 en 13.00 wordt mijn iPhone opgehaald. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon de SHSH blobs opslaan met desktop programma TinyUmbrella en vervolgens zo de ISPW terugplaatsen?
Firmware - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Hier staan de ISPW bestanden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zult ze dus uit het device moeten halen; dat kan met iFaith. De nieuwste redsn0w zou dit ook moeten kunnen (maar bij mij mislukt dat).
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 23:00 ---------- Uhm, dus je zegt dat je met TinyUmbrella geen SHSH blobs kunt opslaan die niet mee gesigneerd worden? Dat is vreemd. Ik wist niet dat TinyUmbrella contact opneemt met de Apple servers om de SHSH te genereren Laatst gewijzigd door Bubbly; 25-11-11 om 00:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zet de optie om alle blobs op te slaan maar eens aan; dan zul je zien dat het voor oude niet kan... |
|
||||
|
||||
Okay dan heb je er vrij weinig aan.. Maar hoe zit het met verouderde apparaten zoals de 3G of de iTouch 2G? Kun je die nog herstellen of krijg je dan een error omdat ze niet meer signeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Allen, behalve een defecte iphone had ik ook een haperende laptop die constant uitviel. Het is mij uiteindelijk niet gelukt het voor elkaar te krijgen en mijn iPhone is inmiddels al opgehaald. In ieder geval erg bedankt voor jullie moeite om mij te helpen.
|
|
|||
|
|||
ifaith werkt perfekt! heb een iphone 4 herstelt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3gs leegmaken met behoud van unlock en jailbreak | Nieko04 | Jailbreak | 1 | 20-01-12 12:43 |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) | gonijn | Archief | 2 | 06-01-10 14:14 |
|
|