Untethered Jailbreak voor iOS 5.0/5.0.1 (A5: iPad2 & iPhone 4S) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg hier met mijn 4s ook steeds een wit scherm en soms de mededeling kan Absinthe niet openen. Lijkt of die site weer overbelast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik krijg hier met mijn 4s ook steeds een wit scherm en soms de mededeling kan Absinthe niet openen.
Lijkt of die site weer overbelast is. Voor de zekerheid voer ik de JB nog maar een keer uit. Voor degenen die op zoek zijn naar de exacte stappen: 1. Download de tool 2. Sluit Iphone aan op je Mac/PC 3. Start de tool 4. Klik de Jailbreak button 5. Wacht tot de blauwe balk helemaal vol is 6. Ontgrendel je telefoon 7. Klik op het Absinthe icoon 8. Je zou nu op de site van Greenpoison moeten komen (dus dat gebeurd automatisch als je op het icoon hebt geklikt) - maar tot nu toe zie ik alleen een wit scherm 9. Sommige mensen hebben dit weten op te lossen door de vpn knop (instellingen) aan te zetten, je krijgt dan wel een foutmelding maar als je daarna het Absinthe icoon aanklikt schijnt het te kunnen werken (bij mij dus nog niet) 10. Als je via het Absinthe icoon dan op de site van Greenpois0n komt dan moet je wachten tot je telefoon reboot. Dit is hoe ik het heb begrepen, aanvullingen zijn welkom.
|
|
|
|||
|
|||
Absinthe opnieuw gestart en vervolgens heeft hij hersteld. Dit zal wel goed zitten dan.
Servers weer overbelast kom niet verder dan n wit scherm. |
|
|||
|
|||
Werkt als een tiet, eindelijk de 4S uit zijn doosje kunnen halen, hierop wachtte ik!
Nu maar snel een iPad2 halen voor het lek is gedicht, dus Apple heeft er wel degelijk profijt van. |
|
|||
|
|||
ja hier ook wit scherm.. VPN ook geprobeerd maar dat geeft een fout in de configuratietabel ofzo
ik gok idd dat de servers gewoon overbelast zijn iedereen basht natuurlijk op die Absinth icon haha |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 09:56 ---------- Als jullie nou even wachten en mij het laten uitproberen. Lol |
|
|||
|
|||
Dit vond ik op het forum van one more thing:
of het werkt? Bij mij niet, maar bij anderen misschien wel! Update: Werkt! (bij mij) kort samengevat: 1. pincode uitzetten. 2. absinthe app verwijderen. 3. absinthe laten draaien (dan fixt absinthe iets). 4. opnieuw absinthe draaien (nu weer laten jailbreaken) 5. vpn aanzetten bij instellingen onder Wi-Fi en niks aanraken na de push notificatie, ook niet wegklikken dus! 6. dan krijgt je iPhone/iPad een reboot binnen 30 seconden. 7. als het goed is vind je cydia dan ipv. absinthe! Succes! ps. vpn verdwijnt weer nadat cydia geïnstalleerd is uit het hoofdmenu. Citaat:
Laatst gewijzigd door joshoogerwerf96; 21-01-12 om 11:24. Reden: spelling aangepast |
|
|||
|
|||
Ik heb geen wit scherm gezien, no probs at all. Sta nu te syncen met een andere oudere 2006 iMac, deze i7 is clean qua apps en sync's. Ik zag wel een melding over een nieuwe iTunes, zouden ze al bezig zijn? Draai nu 10.5.2 en .3 sla ik over.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 10:10 ---------- Citaat:
.3 ondersteund iTunes match. |
|
|||
|
|||
Iemand al een oplossing voor witte icoontjes (instellingen icoon) ?
|
|
|||
|
|||
Ik las net ergens dat je email account verwijderen ook werkt. Kan iemand dit bevestigen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! Deze truc werkt ook bij mij (iPad) |
|
||||
|
||||
Werkt ook bij mij, thanX!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bij mij word de jailbreak knop niet actief dus kan er niet op klikken vreemd.
Iemand een oplossing. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(wel een wit icoon voor FaceTime)
|
||||
|
||||
De site http://www.greenpois0n.com/ is op dit moment overbelast. Gewoon geduld hebben zou ik zeggen
|
|||
|
|||
Ok dus als het te druk is word ook de jailbreak knop niet actief.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Absinthe gedownload. Zodra ik mijn Iphone aansluit krijg ik de volgende melding: "Sorry, the attached device is not supported". Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe. Ik heb een telefoon onlangs uit Amerika gekregen. Versie 5.0.1(9A405) en firmware 04.11.08
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1343 | 25-05-12 17:01 |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 1340 | 22-01-12 16:50 |
Alle iDevices: redsn0w: Tethered Jailbreak voor iOS4.3.4/4.3.5 (behalve iPad2, ATV2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 88 | 13-10-11 13:40 |
|
|